Dodaj opinię
(01.12.2022)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 20135
(25.01.2022)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 20493
(06.03.2021)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 20396
(04.09.2020)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 11866T
(07.06.2020)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 11866T
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | 5C1069 |
AUTOTEAM | L530064A2 |
BMW | 12 13 1 357 240 |
BORGW BERU | 0 040 100 109 |
BORGW BERU | ZS109 |
BORGW BERU | ZS565 |
BOSCH | 0 221 102 053 |
BOSCH | 0 221 102 055 |
BOSCH | 0 221 102 056 |
BOSCH | 0 221 102 058 |
BOSCH | 0 221 102 061 |
BOSCH | 0 221 102 066 |
BOSCH | 0 221 102 071 |
BOSCH | 0 221 102 078 |
BOSCH | 0 221 119 005 |
BOSCH | 0 221 119 006 |
BOSCH | 0 221 119 011 |
BOSCH | 0 221 119 015 |
BOSCH | 0 221 119 030 |
BOSCH | 0 221 119 053 |
BOSCH | 0 221 122 446 |
BOSCH | 00.013 |
CSV ELECTR | CBE5030 |
CSV ELECTR | CBE5030C |
CSV ELECTR | CBE5064 |
DENSO | 029700-1290 |
DENSO | 029700-3075 |
DENSO | 029700-3263 |
DENSO | 029700-4241 |
DENSO | 029700-4410 |
DENSO | 029700-4691 |
DENSO | 029700-4800 |
DENSO | 029704-0060 |
DIAMAX | DG2078 |
EFI AUTOMO | 155198 |
EFI AUTOMO | 155266 |
ELTA AUTOM | EE5044 |
ELTA AUTOM | XIG5807 |
ERA | 880111 |
ERA | 880111A |
FISPA | 85.30065 |
FORD | 1473323 |
FORD | 1474549 |
FORD | 1486937 |
FORD | 1496368 |
FORD | 1591545 |
FORD | 71HM-12024-BA |
HOFFER | 8010757 |
HOFFER | 8010757E |
INTER | 11050 |
INTER | 11060 |
INTER | 11070 |
INTER | 11090 |
INTERMOTOR | UF4 |
JANMOR | JM5465 |
LUCAS_ELEC | 31P6 |
LUCAS_ELEC | 45290 |
LUCAS_ELEC | 45294 |
LUCAS_ELEC | CL102 |
LUCAS_ELEC | CL4 |
LUCAS_ELEC | CL75 |
LUCAS_ELEC | DLB102 |
MEATDORIA | 10757 |
MEATDORIA | 10757E |
MERCE | 000 105 89 03 |
MERCE | 000 158 26 03 |
MERCE | 000 158 27 03 |
MERCE | 000 158 37 03 |
MERCE | 000 158 93 03 |
MOTAQUIP | VCL203 |
NGK | 48236 |
NGK | U1056 |
NISSA | 22433-U2201 |
NISSA | 22433-U2211 |
NISSA | 22433-W0510 |
NISSA | 22448-H7218 |
NISSA | 22448-H7500 |
NISSA | 22448-H7501 |
NISSA | 22448-H7751 |
NISSA | 22448-H7900 |
NISSA | 22448-H7911 |
NISSA | 22448-N7101 |
NISSA | 22448-N7111 |
NISSA | 22448-R5600 |
NISSA | 22448-R5610 |
NISSA | 22448-S3101 |
NISSA | 22448-S3111 |
NISSA | 22448-U6712 |
NISSA | 22448-U6713 |
NISSA | 22448-W5010 |
NPS | N536N01 |
NPS | N536N06 |
NPS | T536A06 |
NPS | T536A22 |
PORSC | 547 602 120 00 |
PORSC | 901 602 102 00 |
PORSC | 901 602 502 01 |
PVL | 101109 |
SIDAT | 85.30065 |
TOYOT | 90919-02042 |
TOYOT | 90919-02094 |
VW | 028 905 115 A |
VW | 028 905 115 B |
WE PARTS | 220830494 |
WE PARTS | 220830629 |
WILMINK | WG1012316 |
WILMINK | WG1012538 |
WILMINK | WG1496614 |
WILMINK | WG1496615 |
WILMINK | WG1899339 |
WILMINK | WG1905308 |
WILMINK | WG1940712 |
WILMINK | WG2000770 |
ALFA ROMEO
|
ASTON MARTIN
|
AUSTIN
|
CITROËN
|
DAIHATSU
|
DAIMLER
|
FERRARI
|
FORD
|
JAGUAR
|
LOTUS
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
MG
|
MORRIS
|
NISSAN
|
PORSCHE
|
ROVER
|
SKODA
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
TRIUMPH
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.