- Materiał: Aluminium
- Materiał: Guma
- Ciężar [kg]: 0,482
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Chłodnica oleju silnikowego FEBI BILSTEIN 101407 | 101407 |
1 szt. | Uszczelka chłodnicy olejowej FEBI BILSTEIN 101397 | 101397 |
1 szt. | Uszczelka chłodnicy olejowej FEBI BILSTEIN 101398 | 101398 |
1 szt. | Uszczelka chłodnicy olejowej FEBI BILSTEIN 101399 | 101399 |
1 szt. | Pierścień uszczelniający chłodnicy oleju FEBI BILSTEIN 101400 | 101400 |
1 szt. | Pierścień uszczelniający chłodnicy oleju FEBI BILSTEIN 101401 | 101401 |
2 szt. | FEBI BILSTEIN 101402 | 101402 |
1 szt. | FEBI BILSTEIN 101403 | 101403 |
1 szt. | FEBI BILSTEIN 101404 | 101404 |
Dodaj opinię
(22.12.2019)
Szukałem dobrej chłodnicy do mojego Opla Astry i kupiłem Febi Bilsteina. Pasuje bardzo dobrze do tego modelu, a dodatkowo nie kosztował zbyt dużo. Ogólnie mają tu bardzo dobre ceny. Polecam ten sklep kazdemu, kto poszukuje sprawdzonych części
Opinia wystawiona dla Chłodnica oleju silnikowego FEBI BILSTEIN 101406
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 17382OP |
AHE | 821.005 |
AHE | 821.005M |
AIC | 70882 |
AKRON-MALÒ | 135093 |
AKS DASIS | 156009N |
ALFA | 55355603 |
ALFA | 55355603 S2 |
ASAM | 73515 |
AUTOMEGA | 130147710 |
AUTOMEGA | 130147711 |
AUTOMEGA | 130147715 |
AUTOMOTOR | PRD3746 |
AVA | OL3684 |
Aslyx | AS-506756 |
BAPMIC | TOPT5120001 |
BAPMIC | TOPT5608001 |
BBR | 001-10-27127 |
BGA | AG2280 |
BH SERVICE | 8MO 376 729-201 |
BH SERVICE | 8MO 376 729-211 |
BIRTH | 80759 |
BLUEPRINT | ADG06121 |
BRÜCK GERM | 55355603 |
BSG | BSG 65-506-005 |
BUICK | 55355603 S2 |
CADIL | 55355603 S2 |
CASCO | COC74001AS |
CAUTEX | 751824 |
CHEVR | 55355603 |
CHEVR | 55355603 S2 |
COGEFA | 7.55.355.603 |
CSV ELECTR | CRA1101 |
DIPASPORT | RAO156NRFN |
DIPASPORT | RAO156PRBN |
Dr.Motor A | DRM0294S |
Dr.Motor A | DRM151003 |
EACLIMA | 37G54010 |
EACLIMA | 37G54011 |
ERA | 354142 |
ESEN SKV | 31SKV231 |
FARE SA | 16053 |
FARE-MX | 16053 |
FIAT | 55355603 |
FIAT | 55355603 S2 |
FISPA | 590101 |
FLAMAR | RMF210047HQ |
FRIGAIR | 0704.4006 |
GECO | RO239Q |
GM | 55355603 |
GM | 55355603 S2 |
GOOM | OC-0131 |
HART | 621 430 |
HELLA | 8MO 376 729-201 |
HOFFER | 8095101 |
JDEUS | M-4201041 |
KALE | 344655 |
KRAFTVOLL | 08090152 |
KRAFTVOLL | 10060398 |
LANCIA | 55355603 |
LANCIA | 55355603 S2 |
LGK | 088082001LGK |
LYNXAUTO | RO-1001 |
MAXGEAR | 14-0041 |
MAXGEAR | 70-0129 |
MEATDORIA | 95101 |
MEC-DIESEL | 590173 |
METALCAUCH | 39098 |
MTR | 12191722 |
NAKAMOTO | A38-CHV-18010001 |
NISSENS | 90741 |
NRF | 31314 |
NTY | CCL-PL-003 |
NTY | CCL-PL-018 |
OPEL | 56 50 833 |
OPEL | 56 50 833 S2 |
OSSCA | 14190 |
PIERBURG | 7.09269.33.0 |
PLYOM | P751824 |
PONTI | 55355603 S2 |
PRASCO | OL3684 |
PROFIT | 1745-0044 |
REAL | 40427100BN |
RECOFICIAL | CRA1101 |
RECOFICIAL | RECSOC74001.0 |
SAAB | 55 355 603 S2 |
SANDO | SOC74001.0 |
SATO tech | O10115 |
SATUR | 55355603 S2 |
SIDAT | 590101 |
STC | T439098 |
STELLOX | 10-73005-SX |
SWAG | 40 10 1406 |
THERMOTEC | D4X004TT |
THERMOTEC | D4X011TT |
TOPRAN | 208 824 |
TRICLO | 418544 |
VAUXH | 55355603 |
VAUXH | 55355603 S2 |
VEMA | 340015 |
VEMO | V40-60-2117 |
WE PARTS | 381590103 |
WEZEL | 37013702 |
WILMINK | WG1807387 |
WILMINK | WG1821594 |
WILMINK | WG2014033 |
WILMINK | WG2047955 |
WILMINK | WG2219262 |
WILMINK | WG2226215 |
WILMINK | WG2226216 |
WILMINK | WG2226217 |
WILMINK | WG2303694 |
WXQP | 510875 |
ZZVF | ZVRA204 |
alp | ALP-005350 |
hajus Auto | 1211115 |
ALFA ROMEO
|
CHEVROLET
|
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.