- Długość [mm]: 130
- Szerokość [mm]: 97
- Wysokość [mm]: 75
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BEHR | 8MO 376 783-791 |
CHEVR | 93381967 |
CITRO | 1103 G7 |
CITRO | 1103 H4 |
CITRO | 1103 N1 |
CITRO | 96 508 633 80 |
DIPASPORT | RAO131N |
DT SPARE P | 12.17050 |
ERA | 354127 |
FEBI | 100500 |
FIAT | 9637812980 |
FIAT | 9650863380 |
FISPA | 590048 |
FRIGAIR | 0703.4001 |
HOFFER | 8095048 |
MAG | 359001601940 |
MAXGEAR | 14-0012 |
MEATDORIA | 95048 |
NISSENS | 90603 |
NRF | 31735 |
PEUGE | 1103 G7 |
PEUGE | 1103 H4 |
PEUGE | 1103 N1 |
PEUGE | 96 508 633 80 |
S.I.D.A.T | 590048 |
SUZUK | 16600-67G00 |
SUZUK | 16600-67G00-000 |
SUZUK | 16600-67G01 |
SUZUK | 16600-67G01-000 |
SWAG | 62 10 0500 |
THERMOTEC | D4C001TT |
TOPRAN | 723 120 |
TRICLO | 411701 |
VALEO | 817704 |
VEMO | V22-60-0001 |
WE PARTS | 381590049 |
WILMINK | WG1720101 |
WILMINK | WG1725713 |
WILMINK | WG1749664 |
WILMINK | WG1793968 |
WILMINK | WG2014018 |
WILMINK | WG2047959 |
WILMINK | WG2181121 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.
Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.
Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.