Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler MOTAIR TURBO 570019

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
570019
Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler MOTAIR TURBO 570019
  • Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler MOTAIR TURBO 570019 - fot.1
  • Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler MOTAIR TURBO 570019 - fot.2
  • Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler MOTAIR TURBO 570019 - fot.3
  • Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler MOTAIR TURBO 570019 - fot.4
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MOTAIR TURBO
Rodzaj urządzenia ładującego:
Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Długość sieci [mm]:
665
Szerokość sieci [mm]:
142
Głębokość sieci [mm]:
64
Jakosć:
Hella
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Chlodnica powietrza doladowujacego 570019 firmy MOTAIR TURBO

Parametry:
  • Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
  • Długość sieci [mm]: 665
  • Szerokość sieci [mm]: 142
  • Głębokość sieci [mm]: 64
  • Jakosć: Hella

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 570019 po numerze OEM

Producent Numery OEM
HELLA 8ML 376 746-191
HELLA 8ML376746191
NISSENS 96567
VAG 8K0145805G
VAG 8K0145805P
WEZEL 03004294

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Chlodnica powietrza doladowujacego 570019 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Chlodnica powietrza doladowujacego

Intercooler to nieco mniej znany kierowcom, ale nadal bardzo istotny element samochodowej turbosprężarki. Podzespół ten znany jest także jako chłodnica powietrza doładowanego i należy do układu dolotowego, montowanego współcześnie zarówno w samochodach z silnikami benzynowymi, jak i Diesla.

Rola tej części samochodowej polega na schładzaniu powietrza, które wydobywa się z turbosprężarki i wpada do silnika spalinowego. Chłodnica powietrza doładowanego działa bezawaryjnie, gdy samochód jest w ogólnie dobrej kondycji. Do awarii dochodzi dopiero np. na skutek wycieku oleju, który przedostanie się do intercoolera.

Jak wszystkie części samochodowe, tak i intercooler może ulec awarii. Do najczęstszych usterek zalicza się wszelkiego rodzaju nieszczelności, które powstają z reguły na skutek korozji lub uszkodzenia mechanicznego (intercooler jest z reguły zamocowany tuż za zderzakiem, co naraża go na uderzenia m.in. kamieni).

Do typowych objawów uszkodzonego intercoolera należy zaliczyć przede wszystkim zauważalny spadek mocy. Ponadto da się spostrzec charakterystyczny świst powietrza podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu. Do rzadszych symptomów awarii zalicza się z kolei szarpanie podczas ruszania czy też dławienie się silnika.

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne chłodnicy powietrza doładowanego można dostrzec gołym okiem. Intercooler będzie pochlapany olejem lub mocno zaolejony. Wówczas nie pozostaje nic innego jak jego wymiana na nowy. Jeżeli podzespół jest szczelny a mimo wszystko nadal nie działa prawidłowo, to awarii można szukać w przewodach doprowadzających i odprowadzających powietrze (mogą być sparciałe i wystarczy je wymienić na nowe).

MOTAIR TURBO

Motair Turbo to założona w 1971 roku niemiecka firma specjalizującą się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Nie zawsze tak jednak było. Na początku swojej działalności Motoair zajmowało się produkcją małych silników lotniczych z turbodoładowaniem.

Przedsiębiorstwo dopiero w latach osiemdziesiątych poszerzyło swoją działalność skupiając się właśnie na częściach samochodowych. Był to dobry ruch, ponieważ już w latach dziewięćdziesiątych Motair Turbo stało się liderem w zakresie regeneracji turbosprężarek na rynku niemieckim. 

Dziś przedsiębiorstwo swoje usługi kieruje do specjalistów od silników, handlu częściami zamiennymi oraz firm usługowych. Prowadzi także niskonakładową produkcję turbosprężarek dla silników przemysłowych, silników montowanych w pojazdach morskich oraz jednostek napędowych wykorzystywanych w sportach motorowych u tuningu.

Motoair Turbo posiada także certyfikaty ISO świadczące o wysokiej jakości świadczonych usług. Pierwszy certyfikat ISO firmie udało się z zdobyć już w 1996 roku dla całej firmy (ISO 9001:2000), który jest aktualny do dziś. Drugi to certyfikat z 2018 roku - ISO 9001: 2015.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze