Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24.3541-9554.5 |
AUDI | 1K0615124E |
AUDI | 1KD 615 124 |
BOSCH | 0 986 474 384 |
BREMBO | F 85 199 |
DACO Ger | BA0209 |
FERODO | FCL694442 |
FTE | RX541426A0 |
HELLA | 8AC 355 389-181 |
HELLA | 8AN 355 789-181 |
SEAT | 1K0615124E |
SEAT | 1KD 615 124 |
SKODA | 1K0615124E |
SKODA | 1KD 615 124 |
TRW | BHW676E |
VAG | 1K0 615 124 B |
VAG | 1K0 615 124 E |
VW | 1K0615124E |
VW | 1KD 615 124 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Borsehung to marka części samochodowych, której części są powszechnie znane od wielu lat. Firma powstała w Niemczech i do dzisiaj to właśnie tam znajduje się jej główna siedziba i główny rynek zbytu. Niemniej jednak zasięg działania producenta części samochodowych Borsehung jest o wiele większy. Auto części Borsehung to elementy przeznaczone do wszystkich pojazdów z grupy Volkswagen. Oferta producenta jest kompletna. Znajdują się w niej części z wszystkich kategorii produktowych, zarówno do pojazdów osobowych, jak i dostawczych. Warto podkreślić, że części Borsehung to nie tylko podzespoły dedykowane samochodom Volswagen, ale pojazdom wszystkich marek należących do niemieckiej grupy. Tym samym są to również elementy układów pojazdów takich marek jak np. Audi, Seat, czy Skoda. Części samochodowe Borsehung są dostępne na rynku części zamiennych. Niemniej liczne podzespoły tej marki trafiają również na pierwszy montaż do producentów pojazdów wspomnianych marek i innych aut z logo marek należących do grupy Volkswagen. Kierowcy doceniają auto części Borsehung za ich niezawodność i długowieczność. Obecnie podzespoły niemieckiego producenta są dostępne w całej Europie oraz na innych kontynentach, w kilkudziesięciu państwach.