Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2734 |
A.B.S. | 2815 |
A.B.S. | 2858 |
AKRON | 89903 |
ATE | 020338 |
ATE | 03321943023 |
ATE | 24321911073 |
ATE | 3321943023 |
BENDIX | 211748B |
BENDIX | 621748 |
BOSCH | 0986475503 |
BOSCH | 0986475741 |
BOSCH | 0986475776 |
BREMBO | A12099 |
BREMBO | A12237 |
CAR | 3450 |
CIFAM | 101074 |
CIFAM | 101354 |
CIFAM | 101831 |
DELPHI | LW36167 |
DELPHI | LW37521 |
FERODO | FHW027 |
FERODO | FHW336 |
FORD | 1006016 |
FORD | 1104132 |
FORD | 1484750 |
FORD | 1486750 |
FORD | 1517559 |
FORD | 6106584 |
FORD | 6196052 |
FORD | 72GB2661AA |
FORD | 91AB2261BA |
FORD | 96FB2261BA |
FORD | XS512261BA |
FTE | R19031A1 |
FTE | R19031F1 |
FTE | R25028A1 |
INBRA | WCY3450 |
INBRA | WCY4401 |
INBRA | WCY4450 |
LPR | 4258 |
LPR | 4918 |
MAZDA | 1E0626610 |
MAZDA | 1E0726610 |
METELLI | 040074 |
METELLI | 040354 |
METELLI | 040831 |
METELLI | 40354 |
METELLI | 40831 |
OPENPARTS | FWC311700 |
OPENPARTS | FWC334200 |
OPENPARTS | FWC335600 |
ROVER | GWC1509 |
SAMKO | C08205 |
SAMKO | C08865 |
TRW | 64677521 |
TRW | 67660250 |
TRW | 67966167 |
TRW | BWD195 |
TRW | RCCR01283 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.