Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2801 |
ABS | 2801 |
AKRON | 89674 |
ATE | 020148 |
ATE | 03321410013 |
ATE | 03431410023 |
ATE | 24321411013 |
ATE | 3321410013 |
ATE | 3431410023 |
BENDIX | 212030B |
BENDIX | 62101012 |
BOSCH | 0986475453 |
BOSCH | 475453W |
BRAKE ENG | WC1237BE |
BRAKE ENG | WC4202 |
BREMBO | A12092 |
CAR | 3546 |
CIFAM | 101186 |
DELPHI | LW50031 |
DELPHI | LW50033 |
DELPHI | LW50034 |
DELPHI | WAP1953 |
FIRST LINE | FBW1304 |
FRITECH | CF044 |
FTE | R14011D1 |
HELLA | 355531511 |
HELLA | 8AW355531511 |
INBRA | WCY3546 |
LPR | 4202 |
METELLI | 040186 |
METELLI | 40186 |
MGA | C1562 |
OPEL | 550113 |
OPEL | 550119 |
OPEL | 550128 |
OPEL | 90168040 |
OPEL | 90168396 |
OPEL | 90187567 |
OPEL | 90189396 |
RAICAM | 85228400 |
RHIAG | NT3546 |
RHIAG | NT3562 |
RICAMBIFLE | 01021641 |
SAMKO | C10284 |
SBS | 1340803620 |
SBS | 1340803622 |
SEIM | 7378 |
SEIM | TH75 |
TRUSTING | CF044 |
TRW | 32967082 |
TRW | BWA109 |
VAUXH | 90168040 |
VAUXH | 90168396 |
VAUXH | 90187567 |
VAUXH | 90189396 |
VILLAR | 6235777 |
WOKING | C151401 |
WOKING | C151402 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.