- Średnica tłoka [mm]: 15,87
- Materiał: Aluminium
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,180
- Dla numeru OE: 53401-76G00
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 72935 |
A.Z. Meist | AZMT-44-111-1010 |
ABE | C58025ABE |
ABTEX | ACY1025 |
AKRON-MALÒ | 90189 |
APEC | BCY1059 |
APEC | BWC8157 |
ASHIKA | 67-07-799 |
ASHUKI | 0969-4408 |
ATE | 24.3215-1702.3 |
BBFREDLINE | 10SZ018 |
BORG BECK | BBW1808 |
BRAKE ENG | WC1808BE |
BRAKE ENG | WC5133 |
BREMBO | A 12 576 |
BREMSI | BC0694 |
BSF | 04430 |
CAR | 3949 |
CIFAM | 101-825 |
CIFAM | 101-891 |
CLUTCHNUS | MBC0678 |
Caliper EP | R603 |
DBA Austra | DBAWC9861 |
DEEVO | BI01837 |
DELPHI | LW62100 |
DIAMAX | N03244 |
DJ PARTS | AW1561 |
FERODO | FHW4036 |
FRITECH | CF694 |
FRITECH | CF715 |
FTE | 9210029 |
FTE | R15040.3.1 |
GIRLING | 5002174 |
HBJAKOPART | J3238046 |
HELLA | 8AW 355 531-701 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-701 |
IAP | 703-16081 |
JAPANPAR | CS-799 |
JAPANPAR | CS-841 |
JAPKO | 67799 |
JPG | 4761300300 |
JPN | 50H8020-JPN |
JURATEK | JCY1025 |
JURID | 214545J |
KABIS | WCK20131 |
KAGER | 39-4180 |
KAISHIN | WCS143 |
KAVO PARTS | BWC-8520 |
KAWE | W5133 |
LPR | 5133 |
MAG | 360219230480 |
MAG | 600000082000 |
MASUMA | MBP-7003 |
MAXGEAR | 19-3501 |
MDR | MWC-2799 |
METELLI | 04-0825 |
METELLI | 04-0891 |
METZGER | 101-825 |
METZGER | 101-891 |
MGA | C1960 |
MGA | K815960 |
NAKAMOTO | B05-SUZ-18010127 |
NAPA | NCY1035 |
NATIONAL | NWC5010 |
NIPPARTS | J3238043 |
NK | 805206 |
NPS | S323I43 |
OPENPARTS | FWC3272.00 |
OSSCA | 23612 |
PATRON | PBC5133 |
PEMEBLA | JAPCS-799 |
PROTECHNIC | PRH2596 |
ProfiPower | 5B2070 |
QH BENELUX | WC05874 |
QH TALBROS | BWC3779 |
QUINTON HA | BWC3779 |
REMSA | C1515.14 |
RIDEX | 277W0043 |
ROADHOUS | 1515.14 |
SAMKO | C03012 |
SBS | 1340805206 |
SEIKEN | 130-70360 |
SIGMAUTO | BC0694 |
STELLOX | 05-85518-SX |
STELLOX | 05-85551-SX |
SUZUK | 53401-75F00 |
SUZUK | 53401-75G00 |
SUZUK | 53401-76G00 |
SUZUK | 53401M76G00 |
Stark | SKWBC-0680042 |
TEXTAR | 34004600 |
TRISCAN | 8130 69014 |
TRUSTING | CF694 |
TRUSTING | CF715 |
TRW | BWB174 |
VALEO | 400652 |
VILLAR | 623.6460 |
WOKING | C1515.14 |
ZEKKERT | ZD-1275 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.