- Średnica wewnętrzna [mm]: 19,05
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,350
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 42832X |
ABE | C5X005ABE |
AIC | 52550 |
AIC | 55278 |
AKRON-MALÒ | 90110 |
APEC | BCY1164 |
APEC | BCY1381 |
APEC | BWC8026 |
APEC | BWC8061 |
ASAM | 80306 |
ASHIKA | 67-W0-001 |
ATE | 24.3219-1767.3 |
ATE_BR | 6013 |
AUTO CYLIN | CPD.OPE402 |
AUTO CYLIN | CPD.OPE406 |
AUTOFREN S | D3211 |
AUTOFREN S | D3536 |
AUTOFREN S | D3642 |
AUTOMEGA | 120066910 |
AUTOMEGA | 120077610 |
BARUM | BAW1904 |
BORG BECK | BBW1487 |
BORG BECK | BBW1719 |
BOSCH | 0 986 AB8 197 |
BOSCH | F 026 009 143 |
BOSCH | F 026 A02 311 |
BRAKE ENG | WC1277BE |
BRAKE ENG | WC1509BE |
BRAXIS | AJ2015 |
BREMBO | A 12 157 |
BREMSI | BC0074 |
BSF | 04170 |
BSG | BSG 65-220-001 |
CAR | 3569 |
CIFAM | 101-298 |
DA SILVA | FC0008 |
DAEWOO | 90235422 |
DEEVO | BI01144 |
DELPHI | LW50008 |
DIAMAX | N03113 |
DJ PARTS | AW1346 |
DODA | 1070020001 |
ENERGY | 90234422 |
ERT | 300017 |
ERT | 300463 |
ERT | 300641 |
FEBI | 06794 |
FEBI | 6794 |
FENOX | K1956 |
FERODO | FHW041 |
FORD | T307186 |
FRENKIT | 319015 |
FRENKIT | 319021 |
FRENKIT | 320050 |
FRITECH | CF074 |
FTE | 9210005 |
FTE | R190038.2.1 |
FTE | R19082A1 |
GIRLING | 5004119 |
GM | 090009594 |
GM | 090374076 |
GM | 090443261 |
GM | 90009594 |
GM | 90374076 |
GM | 90443261 |
HBJAKOPART | J3230901 |
HELLA | 8AW 355 531-641 |
HELLA | 8AW 355 532-311 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-641 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-311 |
IAP | 703-20011 |
JAPANPAR | CS-W01 |
JAPKO | 67W01 |
JPG | 1261300800 |
JPN | 50H0004-JPN |
JURATEK | JCY1010 |
JURID | 212386J |
KAGER | 39-4292 |
KAISHIN | WCDW001 |
KAVO PARTS | BWC-1007 |
KAWE | W4248 |
KRAFT AUTO | 6031600 |
KRONER | K000502 |
KRONER | K000515 |
LPR | 4248 |
MAG | 359001300190 |
MAG | 360219230063 |
MAG | 360219230385 |
MAPCO | 2269 |
MAPCO | 2769 |
MAPCO | 9874 |
MAXGEAR | 19-0143 |
MDR | MWC-2W01 |
METELLI | 04-0298 |
METZGER | 101-298 |
MEYLE | 614 055 0004 |
MEYLE | 614 533 0011 |
MGA | C1512 |
MGA | C1576 |
MGA | PM628512 |
MGA | PM680512 |
MGA | PM680576 |
MGA | PM681512 |
MGA | PM681576 |
MGA | PM744512 |
MGA | PM744576 |
MOTAQUIP | VWC517 |
MS | 03-3219-6311-3-PCS-MS |
MTR | 12135409 |
MTR | 214550B |
NAPA | NCY1008 |
NAPA | NCY1011 |
NATIONAL | NWC5028 |
NIPPARTS | J3230901 |
NK | 803629 |
NPS | D323O06 |
OPEL | 05 50 133 |
OPEL | 05 50 141 |
OPEL | 05 50 144 |
OPEL | 5 50 133 |
OPEL | 5 50 141 |
OPEL | 5 50 144 |
OPENPARTS | FWC3145.00 |
OSSCA | 01393 |
PATRON | PBC4248 |
PATRON | PRK146 |
PEMEBLA | JAPCS-W01 |
PROTECHNIC | PRH2361 |
ProfiPower | 5B2039 |
QUINTON HA | BWC3413 |
QUINTON HA | BWC3638 |
REMSA | C1519.17 |
RIDEX | 277W0003 |
RIDEX | 277W0072 |
ROADHOUS | 1519.17 |
ROADHOUS | 1519.97 |
SAMKO | C10287 |
SCT | BS 298 |
SIGMAUTO | BC0074 |
STELLOX | 05-83021-SX |
STELLOX | 05-83517-SX |
SWAG | 99 90 6794 |
Stark | SKWBC-0680002 |
Stark | SKWBC-0680071 |
TEXTAR | 34012500 |
TEXTAR | 34017200 |
TOPRAN | 200 900 |
TRIALLI | CF 0541 |
TRISCAN | 8130 24034 |
TRISCAN | 8130 24037 |
TRUSTING | CF074 |
TRW | BWD119 |
VAICO | V40-0643 |
VALEO | 402010 |
VAUXH | 090009594 |
VAUXH | 090374076 |
VAUXH | 090443261 |
VAUXH | 90009594 |
VAUXH | 90374076 |
VAUXH | 90443261 |
VILLAR | 623.5894 |
WOKING | C1519.17 |
WOKING | C1519.97 |
ZEKKERT | ZD-1012 |
hajus Auto | 6151055 |
DAEWOO
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.