- Średnica tłoka [mm]: 22,22
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62873X |
A.B.S. | 62874X |
A.Z. Meist | AZMT-44-025-2029 |
A.Z. Meist | AZMT-44-111-1019 |
A.Z. Meist | AZMT-44-111-1037 |
ABE | C5R059ABE |
ABE | C5R063ABE |
ABTEX | 4028 |
ABTEX | ACY1017 |
ABTEX | ACY1079 |
AKRON-MALÒ | 90170 |
AKRON-MALÒ | 90171 |
APEC | BCY1002 |
APEC | BCY1044 |
APEC | BWC8004 |
APEC | BWC8171 |
ASAM | 71433 |
ASHIKA | 67-01-114 |
ATE | 24.3222-1715.3 |
ATE | 24.3222-1716.3 |
AUTOFREN S | D3628 |
AUTOMEGA | 120048410 |
BARUM | BAW2207 |
BBFREDLINE | 10NI031 |
BBR | 001-10-25018 |
BORG BECK | BBW1715 |
BORG BECK | BBW1716 |
BOSCH | 0 204 116 483 |
BOSCH | F 026 002 482 |
BOSCH | F 026 002 483 |
BOSCH | F 026 009 482 |
BOSCH | F 026 009 483 |
BRAKE ENG | WC1124BE |
BRAKE ENG | WC1125BE |
BRAKE ENG | WC4028 |
BRAXIS | AJ2004 |
BRAXIS | AJ2005 |
BREMBO | A 12 329 |
BREMBO | A 12 341 |
BREMSI | BC0138 |
BREMSI | BC0139 |
BSF | 04398 |
BSF | 04399 |
CAR | 3666 |
CAR | 3667 |
CIFAM | 101-758 |
CIFAM | 101-759 |
CLUTCHNUS | MBC0597 |
CLUTCHNUS | MBC0629 |
Caliper EP | R026 |
DEEVO | BI01339 |
DEEVO | BI01342 |
DELPHI | LW80100 |
DELPHI | LW80101 |
DIAMAX | N03054 |
DIAMAX | N03079 |
ERT | 300627 |
FAST | FT34055 |
FAST | FT34057 |
FERODO | FHW323 |
FERODO | FHW403 |
FRENKIT | 322058 |
FRITECH | CF138 |
FRITECH | CF139 |
FTE | 9210219 |
FTE | 9210220 |
FTE | R220025A1 |
FTE | R220026A1 |
GIRLING | 5006391 |
GIRLING | 5006392 |
HART | 220 762 |
HBJAKOPART | J3231115 |
HELLA | 8AW 355 532-841 |
HELLA | 8AW 355 532-851 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-841 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-851 |
IAP | 703-13160 |
IAP | 703-13161 |
JAPANPAR | CS-114 |
JAPKO | 67114 |
JPG | 4361300700 |
JPG | 4361300800 |
JPN | 50H9029-JPN |
JURATEK | JCY1017 |
JURATEK | JCY1079 |
JURID | 212328J |
JURID | 212329J |
KABIS | WC30608 |
KAMOKA | 1110040 |
KAMOKA | 1110041 |
KAVO PARTS | BWC-2009 |
KAVO PARTS | BWC-6530 |
KAWE | W4027 |
KAWE | W4028 |
KRAFT AUTO | 6035380 |
KRAFT AUTO | 6035381 |
LPR | 4027 |
LPR | 4028 |
MAG | 359001300130 |
MAG | 359001300260 |
MAG | 360219230434 |
MAPCO | 2166 |
MAPCO | 2167 |
MAXGEAR | 19-0179 |
MAXGEAR | 19-0198 |
MDR | MWC-2114 |
METELLI | 04-0758 |
METELLI | 04-0759 |
METZGER | 101-758 |
MEYLE | 16-14 531 0007 |
MEYLE | 16-14 531 0013 |
MEYLE | 16-14 533 0019 |
MEYLE | 16-14 533 0025 |
MGA | C1685 |
MGA | C1686 |
MGA | PM753685 |
MGA | PM754686 |
MOTAQUIP | VWC859 |
Motrio | 8671020570 |
Motrio | 8671020571 |
NAPA | NCY1019 |
NATIONAL | NWC5001 |
NATIONAL | NWC5008 |
NISSA | 44100-00QAC |
NISSA | 44100-00QAD |
NK | 803963 |
OPENPARTS | FWC3191.00 |
OPENPARTS | FWC3192.00 |
PATRON | PBC4027 |
PATRON | PBC4028 |
PEMEBLA | JAPCS-114 |
PROTECHNIC | PRH2427 |
PROTECHNIC | PRH2428 |
ProfiPower | 5B2050 |
ProfiPower | 5B2051 |
QUINTON HA | BWC3750 |
REMSA | C1522.68 |
REMSA | C1522.69 |
RENAU | 77 01 043 913 |
RENAU | 86 71 020 571 |
RIDEX | 277W0035 |
RIDEX | 277W0092 |
ROADHOUS | 1522.68 |
ROADHOUS | 1522.69 |
SAMKO | C12587 |
SAMKO | C12588 |
SBS | 1340803963 |
SIGMAUTO | BC0138 |
SIGMAUTO | BC0139 |
STELLOX | 05-83597-SX |
STELLOX | 05-83598-SX |
Stark | SKWBC-0680034 |
Stark | SKWBC-0680091 |
TEXTAR | 34030200 |
TEXTAR | 34030300 |
TOPRAN | 700 549 |
TOPRAN | 701 231 |
TRIALLI | CF 0127 |
TRIALLI | CF 0128 |
TRISCAN | 8130 25052 |
TRISCAN | 8130 25053 |
TRUSTING | CF138 |
TRUSTING | CF139 |
TRW | BWH391 |
TRW | BWH392 |
VALEO | 402289 |
VALEO | 402290 |
VILLAR | 623.5970 |
VILLAR | 623.5975 |
WOKING | C1522.68 |
WOKING | C1522.69 |
ZEKKERT | ZD-1066 |
ZEKKERT | ZD-1067 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.