Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62404X |
ABE | C5C010ABE |
ABE | C5C018ABE |
ABTEX | 4677 |
AKRON-MALÒ | 89701 |
AKRON-MALÒ | 90037 |
APEC | BCY1052 |
APEC | BCY1100 |
ATE | 24.3219-1604.3 |
AUTO-SPEED | 290CL00086 |
AUTO-SPEED | 290CR00086 |
AUTOFREN S | D3291 |
BARUM | BAW1910 |
BORG BECK | BBW1038 |
BORG BECK | BBW1478 |
BOSCH | 0 204 116 207 |
BOSCH | 0 204 116 229 |
BOSCH | F 026 002 207 |
BOSCH | F 026 002 229 |
BOSCH | F 026 009 207 |
BOSCH | F 026 009 229 |
BRAKE ENG | WC1586BE |
BRAKE ENG | WC1667BE |
BRAKE ENG | WC4677 |
BRAKE ENG | WC4871 |
BRAXIS | AJ2107 |
BREMBO | A 12 189 |
BREMBO | A 12 258 |
BREMSI | BC0078 |
BREMSI | BC1468 |
BSF | 04121 |
BSF | 04260 |
CAR | 3726C |
CAR | 3924C |
CIFAM | 101-430 |
CITRO | 4402.91 |
CITRO | 95 608 854 |
CLUTCHNUS | MBC0601 |
Caliper EP | R061A |
DEEVO | BI01462 |
DELPHI | LW25036 |
DELPHI | LW25136 |
DIAMAX | N03061 |
DIAMAX | N03121 |
DJ PARTS | AW1114 |
ERT | 300424 |
FEBI | 9593 |
FENOX | K1966 |
FERODO | FHW044 |
FERODO | FHW048 |
FRENKIT | 319018 |
FRITECH | CF078 |
FTE | 9210119 |
FTE | R19063A1 |
GIRLING | 5004124 |
GIRLING | 5004134 |
HART | 218 500 |
HELLA | 8AW 355 530-681 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-681 |
JPG | 4161300600 |
JURATEK | JCY1100R |
JURID | 251005J |
JURID | 251027J |
KABIS | WCK70278 |
KAMOKA | 1110076 |
KAWE | W4677 |
KAWE | W4871 |
KRAFT AUTO | 6035910 |
KRAFT AUTO | 6036021 |
LPR | 4677 |
LPR | 4871 |
MAG | 359001300680 |
MAG | 360219230236 |
MAG | 360219230251 |
MAPCO | 2345 |
MAXGEAR | 19-0175 |
METELLI | 04-0430 |
METZGER | 101-430 |
MEYLE | 11-14 531 0008 |
MEYLE | 40-14 533 0006 |
MGA | C1778 |
MGA | C1922 |
MGA | PM640777 |
MGA | PM640921 |
MOTAQUIP | VWC532 |
MOTAQUIP | VWC548 |
Motrio | 8671020640 |
Motrio | 8671020656 |
NATIONAL | NWC5019 |
NK | 801920 |
NK | 803748 |
OPENPARTS | FWC3219.00 |
OPENPARTS | FWC3268.00 |
OSSCA | 11669 |
PATRON | PBC4677 |
PEUGE | 4402.91 |
PROTECHNIC | PRH2464 |
PROTECHNIC | PRH2592 |
QUINTON HA | BWC3463 |
QUINTON HA | BWC3469 |
REMSA | C1519.21 |
REMSA | C1519.34 |
RIDEX | 277W0058 |
ROADHOUS | 1519.21 |
ROADHOUS | 1519.34 |
SAMKO | C06703 |
SAMKO | C11373 |
SASIC | 2003061 |
SASIC | 4024914 |
SBS | 1340803748 |
SIGMAUTO | BC0078 |
SIGMAUTO | BC1468 |
STELLOX | 05-83389-SX |
SWAG | 62 90 9593 |
Stark | SKWBC-0680057 |
TEXTAR | 34015700 |
TOPRAN | 720 262 |
TRISCAN | 8130 28026 |
TRUSTING | CF078 |
TRW | BWD124 |
TRW | BWD134 |
VALEO | 402108 |
VILLAR | 623.5216 |
VILLAR | 623.5892 |
WOKING | C1519.21 |
WOKING | C1519.34 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.