Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-67-W0-003 |
A.B.S. | 42837X |
ABE | C5X016ABE |
ABTEX | 5142 |
ABTEX | ACY1036 |
AKRON-MALÒ | 90168 |
APEC | BCY1303 |
APEC | BWC8198 |
ATE | 24.3220-1719.3 |
BORG BECK | BBW1770 |
BOSCH | 0 986 475 869 |
BOSCH | F 026 009 869 |
BRAKE ENG | WC1817BE |
BRAKE ENG | WC4556 |
BRAKE ENG | WC5142 |
BRAXIS | AJ2092 |
BREMBO | A 12 311 |
BREMSI | BC0320 |
BSF | 04439 |
BSG | BSG 65-220-004 |
CAR | 4570 |
CIFAM | 101-760 |
CLUTCHNUS | MBC0103 |
CLUTCHNUS | MBC0574 |
Caliper EP | R170 |
DELPHI | LW50082 |
DIAMAX | N03174 |
DODA | 1070020051 |
FENOX | K20191 |
FERODO | FHW410 |
FRITECH | CF320 |
FTE | 9210008 |
FTE | R200001A1 |
GIRLING | 5005309 |
GM | 090581456 |
GM | 18044060 |
GM | 18044060 SK1 |
GM | 90581456 |
HART | 221 385 |
HELLA | 8AW 355 532-051 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-051 |
JPG | 1261300900 |
JPN | 50H9025-JPN |
JURATEK | JCY1036 |
JURID | 212402J |
KAMOKA | 1110042 |
KAWE | W5142 |
KRAFT AUTO | 6031655 |
LPR | 5142 |
MAG | 359001300460 |
MAG | 360219230427 |
MAPCO | 2720 |
MAXGEAR | 19-3495 |
METELLI | 04-0760 |
METZGER | 101-760 |
MEYLE | 614 533 0014 |
MGA | C1948 |
MGA | PM681948 |
MGA | PM744948 |
MOTAQUIP | VWC889 |
NAPA | NCY1031 |
NATIONAL | NWC5050 |
NK | 803643 |
OPEL | 05 50 157 |
OPEL | 5 50 157 |
OPEL | 55 00 011 |
OPEL | 55 00 011 SK1 |
OPENPARTS | FWC3365.00 |
OSSCA | 33141 |
PATRON | PBC5995 |
PROTECHNIC | PRH2688 |
ProfiPower | 5B2041 |
QUINTON HA | BWC3730 |
REMSA | C1520.89 |
RIDEX | 277W0069 |
ROADHOUS | 1520.89 |
SAMKO | C25864 |
SBS | 1340803643 |
SIGMAUTO | BC0320 |
STELLOX | 05-85473-SX |
SWAG | 40 10 3120 |
Stark | SKWBC-0680068 |
TEXTAR | 34019100 |
TOPRAN | 205 511 |
TRIALLI | CF 0308 |
TRISCAN | 8130 24038 |
TRUSTING | CF320 |
TRW | BWF309 |
VALEO | 402357 |
VAUXH | 090581456 |
VAUXH | 18044060 |
VAUXH | 18044060 SK1 |
VAUXH | 90581456 |
VILLAR | 623.5995 |
WOKING | C1520.89 |
ZEKKERT | ZD-1283 |
hajus Auto | 6151059 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.