Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 20531PU |
A.B.S. | 52992 |
ABE | C5C025ABE |
ABTEX | ACY1004 |
AKRON-MALÒ | 89932 |
APEC | BCY1503 |
APEC | BCY1521 |
APEC | BWC8128 |
APEC | BWC8237 |
ASAM | 33840 |
ATE | 24.3220-1732.3 |
AUTO CYLIN | CPD.PEU409 |
AUTO-SPEED | 290CL00010 |
AUTO-SPEED | 290CR00010 |
AUTOFREN S | D3289 |
BORG BECK | BBW1892 |
BOSCH | F 026 002 282 |
BRAKE ENG | WC1985BE |
BRAXIS | AJ2094 |
BREMBO | A 12 A40 |
BREMSI | BC0850 |
BSF | 04542 |
CAR | 4705 |
CIFAM | 101-954 |
CITRO | 4402.F1 |
Caliper EP | R198B |
DEEVO | BI02434 |
DELPHI | LW90086 |
DIAMAX | N03175 |
DS | 4402.F1 |
ERT | 300425 |
FERODO | FHW4597 |
FRENKIT | 320015 |
FRITECH | CF850 |
FTE | 9210160 |
FTE | R200054.7.1 |
GIRLING | 5005284 |
HART | 238 314 |
HELLA | 8AW 355 532-471 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-471 |
JURATEK | JCY1004 |
JURID | 214604J |
KABIS | WC20015 |
KAMOKA | 1110060 |
KAWE | W5170 |
LPR | 5170 |
MAG | 359001300720 |
MAG | 360219230489 |
MAXGEAR | 19-3496 |
METELLI | 04-0954 |
METZGER | 101-954 |
MEYLE | 11-14 531 0013 |
MEYLE | 11-14 533 0040 |
MGA | C1849 |
MGA | PM866849 |
MGA | PM982849 |
MOTAQUIP | VWC908 |
NAPA | NCY1006 |
NATIONAL | NWC5090 |
NK | 803757 |
OPENPARTS | FWC3372.00 |
PATRON | PRK142 |
PEUGE | 4402.F1 |
PROTECHNIC | PRH2790 |
ProfiPower | 5B2045 |
QUINTON HA | BWC3822 |
REMSA | C1521.11 |
RIDEX | 277W0084 |
ROADHOUS | 1521.11 |
SAMKO | C31162 |
SBS | 1340803757 |
SIGMAUTO | BC0850 |
STELLOX | 05-85595-SX |
SWAG | 64 10 4100 |
Stark | SKWBC-0680083 |
TEXTAR | 34088900 |
TRISCAN | 8130 28050 |
TRUSTING | CF850 |
TRW | BWF284 |
VALEO | 402367 |
VILLAR | 623.5610 |
WOKING | C1521.11 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.