Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52925X |
ABE | C5P003ABE |
ABTEX | ACY1003 |
ABTEX | ACY1022 |
ABTEX | ACY1070 |
AKRON-MALÒ | 89563 |
AKRON-MALÒ | 90221 |
APEC | BCY1078 |
APEC | BCY1333 |
APEC | BWC8053 |
APEC | BWC8146 |
ASAM | 98862 |
ATE | 24.3226-1702.3 |
AUTO CYLIN | CPD.PEU410 |
AUTOFREN S | D3399 |
BARUM | BAW2600 |
BBFREDLINE | 10PG000 |
BORG BECK | BBW1669 |
BORG BECK | BBW1788 |
BOSCH | 0 986 475 802 |
BOSCH | 0 986 475 906 |
BRAKE ENG | WC1457BE |
BRAKE ENG | WC1458BE |
BRAKE ENG | WC4485 |
BRAKE ENG | WC4486 |
BRAXIS | AJ2035 |
BREMBO | A 12 295 |
BREMBO | A 12 567 |
BREMSI | BC0182 |
BREMSI | BC1478 |
BSF | 04329 |
CAR | 3215 |
CAR | 3219 |
CIFAM | 101-635 |
CITRO | 4402.A3 |
CITRO | 4402.E4 |
CITRO | 4402.F7 |
CLUTCHNUS | MBC0625 |
Caliper EP | R185 |
DEEVO | BI00364 |
DEEVO | BI00376 |
DELPHI | LW21057 |
DIAMAX | N03123 |
DIAMAX | N03144 |
DJ PARTS | AW1292 |
DODA | 1070020011 |
DT SPARE P | 12.44100 |
ERT | 300369 |
FAST | FT34005 |
FAST | FT34045 |
FENOX | K2711 |
FERODO | FHW233 |
FERODO | FHW4108 |
FIAT | 9945891 |
FRENKIT | 327005 |
FRITECH | CF182 |
FTE | 9210279 |
FTE | R2702A1 |
GIRLING | 5008201 |
GIRLING | 5010240 |
GIRLING | 5010523 |
HART | 218 497 |
HELLA | 8AW 355 533-501 |
HELLAPAGID | 8AW 355 533-501 |
IAP | 703-03043 |
JPG | 4161300900 |
JPG | 4161301400 |
JPN | 50H9019-JPN |
JURATEK | JCY1022 |
JURATEK | JCY1070 |
JURID | 212319J |
JURID | 212411J |
KAGER | 39-4120 |
KAWE | W4085 |
KAWE | W4486 |
KRAFT AUTO | 6033365 |
KRAFT AUTO | 6033395 |
LPR | 4085 |
LPR | 4486 |
MAG | 359001300450 |
MAG | 359002403330 |
MAG | 360219230351 |
MAG | 360219230418 |
MAPCO | 2434 |
MAXGEAR | 19-0157 |
METELLI | 04-0635 |
METZGER | 101-635 |
MEYLE | 11-14 531 0023 |
MEYLE | 214 533 0033 |
MEYLE | 40-14 533 0007 |
MGA | C1783 |
MGA | PM729783 |
MGA | PM821783 |
MOTAQUIP | VWC631 |
MOTAQUIP | VWC899 |
NAPA | NCY1033 |
NATIONAL | NWC5004 |
NATIONAL | NWC5016 |
NATIONAL | NWC5057 |
NK | 802341 |
NK | 802357 |
OPENPARTS | FWC3053.00 |
OPENPARTS | FWC3056.00 |
OPTIMAL | BK-5385 |
OPTIMAL | RZ-3497 |
PATRON | PBC4486 |
PEUGE | 4402.A3 |
PEUGE | 4402.E4 |
PEUGE | 4402.F7 |
PROTECHNIC | PRH2075 |
PROTECHNIC | PRH2079 |
ProfiPower | 5B2013 |
QUINTON HA | BWC3598 |
QUINTON HA | BWC3798 |
REMSA | C1525.12 |
REMSA | C1526.11 |
REMSA | C1527.00 |
RIDEX | 277W0019 |
ROADHOUS | 1525.12 |
ROADHOUS | 1526.11 |
ROADHOUS | 1527.00 |
SAMKO | C06845 |
SAMKO | C31013 |
SBS | 1340802341 |
SIGMAUTO | BC0182 |
SIGMAUTO | BC1478 |
STELLOX | 05-83492-SX |
SWAG | 70 91 2015 |
Stark | SKWBC-0680018 |
TEXTAR | 34045400 |
TOPRAN | 720 993 |
TRIALLI | CF 1642 |
TRISCAN | 8130 10043 |
TRUSTING | CF182 |
TRW | BWL201 |
TRW | BWN240 |
TRW | BWN523 |
VILLAR | 623.5951 |
VILLAR | 623.6448 |
WOKING | C1525.12 |
WOKING | C1526.11 |
WOKING | C1527.00 |
ZEKKERT | ZD-1119 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.