Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 020289 |
ATE | 03.3223-1201.3 |
ATE | 03.3223-2401.3 |
ATE | 24.3223-1102.3 |
BENDIX | 211778B |
BENDIX | 621635 |
BENDIX | 621778 |
BOSCH | 0204116101 |
BOSCH | 0986475484 |
BOSCH | F 026 002 101 |
BOSCH | F026002101 |
BRAKE ENG | WC1488BE |
BREMBO | A 12 007 |
BREMBO | A12007 |
CIFAM | 101-219 |
DELPHI | LW21778 |
DELPHI | LW24128 |
DELPHI | WAP397 |
DELPHI | WAP399 |
FERODO | FHW147 |
FTE | R23025A1 |
FTE | R2306A1 |
GIRLING | 5007117 |
JURID | 211778J |
LPR | 4533 |
METELLI | 04-0219 |
MIN | MWC290 |
NK | 803902 |
REMSA | C1522.22 |
RENAU | 0854697500 |
RENAU | 0870313300 |
RENAU | 7701001628 |
RENAU | 7701002995 |
RENAU | 7701026419 |
RENAU | 7701201839 |
RENAU | 7701349392 |
RENAU | 7701365142 |
RENAU | 7701365266 |
RENAU | 7701365380 |
RENAU | 7701365390 |
STOP | 211778S |
TEXTAR | 34039400 |
TRW | 2676966043 |
TRW | 32966900 |
TRW | 64967405 |
TRW | BWK116 |
TRW | BWK117 |
TRW | BWK122 |
UNI | GWC510 |
VALEO | 350621 |
VILLAR | 6235812 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.