Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1037 |
ATE | 020310 |
ATE | 24.3217-0802.3 |
ATE | 24.3217-1115.3 |
ATE | 27.3200-0502.3 |
BENDIX | 212037B |
BENDIX | 212257B |
BENDIX | 7621132 |
BENDIX | 790610 |
BORG BECK | BBW1046 |
BORG BECK | BBW1052 |
BOSCH | 0 204 116 404 |
BOSCH | 0204116527 |
BOSCH | F 026 002 470 |
BOSCH | F 026 002 527 |
BOSCH | F026002527 |
BRAKE ENG | WC1434BE |
BREMBO | A 12 085 |
BREMBO | A12085 |
CIFAM | 101-161 |
CIFAM | 101-425 |
DELPHI | LW70029 |
DELPHI | LW70140 |
DELPHI | WAP2499 |
FERODO | FHW156 |
FIAT | 790610 |
FRITECH | CF068 |
FTE | R17032A1 |
GIRLING | 5003153 |
JURID | 212037J |
LPR | 4453 |
METELLI | 04-0161 |
METELLI | 04-0425 |
MIN | MWC086 |
NK | 802331 |
REMSA | C1517.06 |
SEAT | 021720001A |
SEAT | 022720002A |
SEAT | 028720001A |
SEAT | SE021720001A |
SEAT | SE022720002A |
TEXTAR | 34006600 |
TRUSTING | CF068 |
TRW | 2676966033 |
TRW | 32967044 |
TRW | 32967313 |
TRW | 74967420 |
TRW | BWC153 |
UNI | GWC1217 |
VILLAR | 6235735 |
WOKING | C1517.06 |
FIAT
|
LANCIA
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.