Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24.3219-1743.3 |
BLUEPRINT | ADG04436 |
BLUEPRINT | ADG04456 |
BLUEPRINT | ADG04466 |
BLUEPRINT | ADH24431 |
BOSCH | 0 986 475 854 |
BOSCH | 0 986 475 855 |
BOSCH | 0 986 AB8 030 |
BOSCH | 0 986 AB8 031 |
BOSCH | F 026 A02 346 |
DELPHI | LW39035 |
DELPHI | LW90084 |
FERODO | FHW4052 |
FERODO | FHW4336 |
FTE | R19097.8.1 |
FTE | R19098.8.1 |
HBJAKOPART | J3230527 |
HBJAKOPART | J3240513 |
HBJAKOPART | J3240516 |
HBJAKOPART | J3240520 |
HBJAKOPART | J3244014 |
HELLA | 8AW 355 530-131 |
HELLA | 8AW 355 530-141 |
HONDA | 43300-ST3-E01 |
HYUNDAI | 58330-38010 |
HYUNDAI | 58380-25000 |
HYUNDAI | 58380-2D000 |
HYUNDAI | 58380-2D020 |
HYUNDAI | 58380-2H000 |
HYUNDAI | 58420-44010 |
HYUNDAI | 58420-44020 |
JAPANPAR | CD-405 |
JAPANPAR | CS-H14 |
JAPANPAR | CS-K13 |
KIA | 58330-38010 |
KIA | 58380-2H000 |
KIA | 58420-44010 |
LPR | 4037 |
METELLI | 04-0708 |
METZGER | 101-707 |
METZGER | 101-708 |
MG | GWC901634 |
MG | SML000020 |
MG | SML100080 |
NK | 803414 |
QUINTON HA | BWC3718 |
ROVER | GWC901634 |
ROVER | SML000020 |
ROVER | SML100080 |
TRISCAN | 0 986 475 855 |
TRISCAN | 10-101-708 |
TRISCAN | 1150-101708 |
TRISCAN | 35104-0708 |
TRISCAN | 453240513 |
TRISCAN | 458AW 355 530-141 |
TRISCAN | BWD288 |
TRISCAN | BWD288-99 |
TRISCAN | LW39034 |
TRISCAN | MET-04-0708 |
TRW | BWA144 |
TRW | BWA161 |
TRW | BWD287 |
TRW | BWD288 |
HONDA
|
HYUNDAI
|
KIA
|
MG
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.