- Napięcie robocze [V]: 12
- Od cisnienia [bar]: 0,198
- Do cisnienia [bar]: 2,395
- Ilość biegunów: 3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 261 230 250 |
EPS | 1.993.231 |
ERA | 550762 |
FACET | 10.3231 |
FAE | 15180 |
HOFFER | 7472530 |
MEATDORIA | 82530 |
MEATDORIA | 82530E |
MERCE | 008 153 02 28 |
MERCE | A 008 153 02 28 |
METZGER | 0906133 |
SIDAT | 84.465 |
TRISCAN | 8824 23001 |
VEMO | V30-72-0791 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.