- Długość [mm]: 47,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 12,0
- Ilość połączeń: 3
- Ciężar [kg]: 0,04
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ANGLI | 17056 |
AUTEX | 904033 |
AUTOTEAM | L3017 |
BBT | CSS1503 |
CALORSTAT | CS0059 |
CITRO | 1920.L1 |
CITRO | 96 131 733 80 |
CSV ELECTR | CSR9017 |
DELPHI | SS10734-12B1 |
EFI AUTOMO | 144308 |
ELTA AUTOM | EE0418 |
ELTA AUTOM | XCS6299 |
EPS | 1.953.105 |
ERA | 550115 |
FACET | 9.0105 |
FAE | 79102 |
FEBI | 31202 |
FISPA | 83.017 |
HBELPARTS | 70630022 |
HELLA | 6PU 009 121-201 |
HELLA | 6PU 009 168-141 |
HITACHI AU | 137366 |
HOFFER | 7517136 |
INTERMOTOR | 18866 |
INTERMOTOR | EPS195 |
INTERMOTOR | LCS155 |
IPD | 40-3028 |
KAWE | 8855 28111 |
KW | 453 105 |
LEMARK | LCS155 |
MAG | 064847164010 |
MAXGEAR | 24-0088 |
MDR | EPS-1953 105 |
MEATDORIA | 87136 |
MEC-DIESEL | 900869DP |
METZGER | 0903014 |
NGK | 81239 |
NTK-EMEA | 81239 |
PEUGE | 1920.L1 |
PEUGE | 96 131 733 80 |
QH TALBROS | XREV243 |
QUINTON HA | XREV243 |
SEIM | CP37 |
SIDAT | 83.017 |
TRISCAN | 8855 28111 |
VANHE | D3815 |
VEMO | V22-72-0009 |
WAI | CAM9113 |
WALKER P | 235-2229 |
WE PARTS | 410570117 |
WILMINK | WG1029535 |
WILMINK | WG1408142 |
WILMINK | WG1431213 |
WILMINK | WG1493307 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.