- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Dodaj opinię
(29.08.2021)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) BREMI 50302
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 120-02-033 |
ABS | 30231 |
ALANKO | 10316048 |
ALANKO | 316048 |
APEC | ABS1133 |
ATE | 24.0711-6046.3 |
ATE | 24.0711-6214.3 |
ATE | 360230 |
AUTEX | 901081 |
AUTLOG | AS4164 |
BECKARNLEY | 0844099 |
BENDIX | 058177B |
BIRTH | 52252 |
CSV ELECTR | CSG9890 |
DELPHI | SS20115 |
DODA | 1180050120 |
DORMAN | 970184 |
ELTA AUTOM | EA0176 |
ELTA AUTOM | XBS176 |
ERA | 560335 |
ERA | 560335A |
ESEN SKV | 06SKV287 |
FAE | 78270 |
FISPA | 84.890 |
FTE | BZ3131S |
FUELPARTS | AB1409 |
GEBE | 9 1684 1 |
HOFFER | 8290384 |
INTER | 60684 |
INTERMOTOR | ALB588 |
INTERMOTOR | ALS568 |
IPD | 40-0076 |
KAMOKA | 1060454 |
KAWE | 80950597 |
KAWE | 8180 27103 |
KRAFT AUTO | 9416328 |
LEMARK | LAB250 |
MAPCO | 86912 |
MAXGEAR | 20-0194 |
MAXGEAR | 30773738/MG |
MEATDORIA | 90384 |
METZGER | 0900597 |
MEYLE | 514 800 0018 |
MEYLE | MAS0341 |
MOBILETRON | AB-EU212 |
MOTAQUIP | LVAB141 |
MULTIP | 97-990231 |
NK | 294813 |
NTY | HCA-VV-004 |
OPTIMAL | 06-S179 |
OSSCA | 13084 |
QF | QF00T00353 |
QF | QF60F00105 |
QUINTON HA | XABS855 |
SIDAT | 84.890 |
STELLOX | 06-65501-SX |
TEXTAR | 45000 0121 0 1 |
TEXTAR | 45012100 |
TOMEX | 50-73 |
TOMEX | TX 50-73 |
TRISCAN | 8180 27103 |
TRW | GBS2034 |
VEMO | V95-72-0080 |
VEMO | V95-72-0095 |
VOLVO | 30773738 |
VOLVO | 9496961 |
WE PARTS | 411140428 |
WILMINK | WG1012061 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.