- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Liczba aktywnych styków: 2
- Długość kabli: 515
Dodaj opinię
(20.04.2018)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) DELPHI SS20132
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30047 |
ATE | 24.0711-5103.3 |
ATE | 360073 |
ATE_CN | 24.0711-5103.3 |
ATE_CN | 360073 |
BMW | 3452 6752 681 |
BMW | 34526792897 |
BOSCH | 0 986 594 527 |
ELTA AUTOM | ELABS127 |
ELTA AUTOM | XBS127 |
ERA | 560153 |
FEBI | 24609 |
FLENNOR | FSE51673 |
FTE | BZ3032S |
FUELPARTS | AB1505 |
H.HESS/HEL | 6PU 009 106-831 |
H.HESS/HEL | 6PU 012 039-691 |
HBELPARTS | 70660105 |
INTER | 60265 |
INTERMOTOR | 60265 |
MAPCO | 86660 |
MEATDORIA | 90138 |
METZGER | 0900011 |
MEYLE | 314 899 0049 |
NK | 291514 |
PEX | 410.128 |
ST-TEMPLIN | 01.02.34.113013 |
SWAG | 20 92 4609 |
TOPRAN | 501 235 |
TRW | GBS1309 |
UNI | UGCGAS20041 |
UNIPART | UGCGAS20041 |
VDO | A2C59513385 |
VEMO | V20-72-0491 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
DELPHI to jeden z liderów w produkcji części samochodowych. Firma słynie z produkcji komponentów sprzęgła do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Wysoka jakość części samochodowych DELPHI jest podyktowana przede wszystkim nieustannym dążeniem firmy do rozwoju i doskonałości.
Dynamiczny rozwój firmy rozpoczął się po jej oddzieleniu od koncernu General Motors. Od tego czasu poszerzono linie produkcyjne DELPHI oraz otworzono nowe centra badawcze. Aktualnie zakłady i magazyny korporacji znajdują się w 44 krajach na różnych kontynentach, co sprawiło, że części DELPHI stały się rozpoznawalne niemal na całym świecie.
Firma jest jednym z wiodących dostawców części oryginalnych. DELPHI produkuje komponenty dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki jak Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposażą się w części samochodowe DELPHI na pierwszym montażu fabrycznym. Ponadto DELPHI zaopatrza rynek części zamiennych.
Podczas produkcji firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo, co najlepiej potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne i duży stopień niezawodności. Właściwości, parametry i odporność na zużycie części zamiennych DELPHI nie ustępują oryginalnym komponentom, wykorzystywanym podczas pierwszego montażu fabrycznego.
Katalog DELPHI obejmuje ponad 140 tysięcy części zamiennych. Pośród oferowanych części znajdziecie m.in. elementy systemów bezpieczeństwa, części układu hamulcowego, akumulatory, sprzęgła, urządzenia elektroniczne oraz wiele innych.