- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Liczba aktywnych styków: 2
- Długość kabli: 1095
Dodaj opinię
(20.04.2018)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) DELPHI SS20132
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30384 |
A.B.S. | 30385 |
ATE | 24.0711-6348.3 |
ATE | 360334 |
ATE_CN | 24.0711-6348.3 |
ATE_CN | 360334 |
BBT | WSS0400 |
BOSCH | 0 986 594 593 |
BREMI | 50525 |
FUELPARTS | AB2277 |
H.HESS/HEL | 6PU 012 039-661 |
H.HESS/HEL | 6PU 230 048-201 |
INTER | 61005 |
INTER | ALB898 |
INTER | LAB754 |
INTERMOTOR | 61005 |
INTERMOTOR | ALB898 |
INTERMOTOR | LAB754 |
MEATDORIA | 90651 |
MERCE | 221 5400 317 |
MERCE | 221 5401 217 |
MERCE | 221 9050 001 |
MERCE | 221 9055 700 |
MERCE | 221 9057 100 |
MERCE | A221 5400 317 |
MERCE | A221 5401 217 |
MERCE | A221 9050 001 |
MERCE | A221 9055 700 |
MERCE | A221 9057 100 |
METZGER | 0900129 |
MEYLE | 014 800 0120 |
OPTIMAL | 06-S399 |
TOPRAN | 409 194 |
TRISCAN | 8180 23412 |
TRW | GBS4015 |
VEMO | V30-72-0741 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
DELPHI to jeden z liderów w produkcji części samochodowych. Firma słynie z produkcji komponentów sprzęgła do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Wysoka jakość części samochodowych DELPHI jest podyktowana przede wszystkim nieustannym dążeniem firmy do rozwoju i doskonałości.
Dynamiczny rozwój firmy rozpoczął się po jej oddzieleniu od koncernu General Motors. Od tego czasu poszerzono linie produkcyjne DELPHI oraz otworzono nowe centra badawcze. Aktualnie zakłady i magazyny korporacji znajdują się w 44 krajach na różnych kontynentach, co sprawiło, że części DELPHI stały się rozpoznawalne niemal na całym świecie.
Firma jest jednym z wiodących dostawców części oryginalnych. DELPHI produkuje komponenty dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki jak Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposażą się w części samochodowe DELPHI na pierwszym montażu fabrycznym. Ponadto DELPHI zaopatrza rynek części zamiennych.
Podczas produkcji firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo, co najlepiej potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne i duży stopień niezawodności. Właściwości, parametry i odporność na zużycie części zamiennych DELPHI nie ustępują oryginalnym komponentom, wykorzystywanym podczas pierwszego montażu fabrycznego.
Katalog DELPHI obejmuje ponad 140 tysięcy części zamiennych. Pośród oferowanych części znajdziecie m.in. elementy systemów bezpieczeństwa, części układu hamulcowego, akumulatory, sprzęgła, urządzenia elektroniczne oraz wiele innych.