- Specyfikacja: Hall Effect
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 986 594 554 |
BOSCH | 0 986 594 569 |
BREMI | 51026 |
BREMI | 51647 |
DELPHI | SS20103 |
DELPHI | SS20586 |
ERA | 560053 |
ERA | 560285 |
FACET | 21.0018 |
FAE | 78113 |
FEBI | 46316 |
FEBI | 46317 |
FORD | 1 223 622 |
FORD | 1 225 843 |
FORD | 1 481 190 |
FORD | 1 695 086 |
FORD | 1 847 905 |
FORD | 1 858 192 |
FORD | 2 268 845 |
FORD | 2 460 421 |
FORD | 3M5T-2B372-BB |
FORD | 3M5T-2B372-BC |
FORD | 3M5T-2B372-BD |
FORD | BV6T-2C190-GA |
FORD | BV6T-2C190-GB |
FORD | EV6T-2C190-MA |
FORD | HV6T-2C190P-1A |
FORD | JV6C-2C190A-2A |
HELLA | 6PU 012 039-971 |
KW | 460 018 |
MAZDA | BP4K-43-711A |
MAZDA | BP4K-43-711B |
MEATDORIA | 90105 |
MEATDORIA | 90235 |
MEATDORIA | 90237 |
QUINTON HA | XABS135 |
VEMO | V25-72-1029 |
VEMO | V25-72-1160 |
VOLVO | 30648986 |
VOLVO | 30793635 |
VOLVO | 31274612 |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
EPS to włoska marka, obecna na rynku od kilkudziesięciu lat. Należy ona do posiadającej jeszcze dłuższy staż – firmy Facet. Włoskie przedsiębiorstwo Facet zostało założone już w 1946 roku. W fabrykach producenta powstają rozmaite części samochodowe. Natomiast auto części EPS to przede wszystkim czujniki samochodowe. Mowa tutaj w zasadzie o wszystkich czujnikach, które montuje się w nowoczesnych pojazdach mechanicznych. Firma posiada w asortymencie czujniki temperatury, układu zapłonowego, ciśnienia w oponach, paliwa i wiele więcej. Coraz więcej pozycji w katalogu zajmują również sondy lambda. Każdego roku w wymienionych kategoriach, oraz w wielu innych, przybywa nowych pozycji. Jednak to nie wszystko. Przedsiębiorstwo stale się rozwija, wprowadzając do oferty również nowe produkty. Tym samym dzisiaj części samochodowe EPS to także części układu hamulcowego oraz elementy odpowiadające w samochodzie za chłodzenie silnika. Liczba referencji w katalogu EPS wynosi dzisiaj niemal 5000.
EPS to renomowana marka czujników samochodowych, która oferuje również inne wartościowe auto części. Włoski producent dba o jakość podzespołów, które przed dopuszczeniem do sprzedaży są szczegółowo sprawdzane pod względem niezawodności i bezpieczeństwa.