- Napięcie [V]: 12
- Lokalizacja w aucie: Z tyłu
- Długość [mm]: 1720
- Ciężar [kg]: 0,11
- Tryb pracy: Elektryczny
- Ilość biegunów: 2
- Rodzaj wtyczki: Żeński
- Kolor wtyczki: Szary
Dodaj opinię
(12.11.2021)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) ESEN SKV 06SKV009 (Z przodu)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30372 |
A.B.S. | 30374 |
A.Z. Meist | AZMT-49-020-1274 |
ALANKO | 10316138 |
APEC | ABS1054 |
ATE | 24071152163 |
ATOMTEC | WSS1B054 |
AUTLOG | AS4385 |
AUTLOG | AS4559 |
AUTO-SPEED | 290SS00141 |
AUTOTEAM | L41105 |
AUTOTEAM | L41105A2 |
Alfa e-Par | AF01964 |
Alfa e-Par | AF03925 |
BENDIX | 058406B |
BENDIX | 058554B |
BOSCH | 0986594523 |
BREMI | 50587 |
BREMI | 50589 |
BUGIAD | BA71079 |
CASCO | CSN70E14AS |
CASCO | CSN70E14GS |
CASCO | CSN70E36AS |
CASCO | CSN70E36GS |
CITRO | 4545H6 |
CITRO | 4545J0 |
COGEFA | 745.45J0 |
CSV ELECTR | CSG1105 |
CSV ELECTR | CSG9583 |
DAKAtec | 410283 |
DAKAtec | 410477 |
DELPHI | SS20352 |
DELPHI | SS20354 |
DELPHI | SS20832 |
DENCKERMAN | B180049 |
DODA | 1180050027 |
EFI AUTOMO | 302031 |
ERA | 560589 |
ERA | 560589A |
ESEN SKV | 06SKV320 |
ESEN SKV | 06SKV321 |
FAE | 78032 |
FAE | 78517 |
FARE-MX | 22404 |
FEBI | 36949 |
FEBI | 47006 |
FISPA | 84.1105 |
FISPA | 84.1105A2 |
FISPA | 841105 |
FISPA | 841105A2 |
FTE | BZ3223S |
GEBE | 9 1213 1 |
GEBE | 910581 |
GOOM | AS-0010 |
GSP | 9A1046 |
HBELPARTS | 70660519 |
HBELPARTS | 70661500 |
HELLA | 6PU010039811 |
HITACHI AU | 131562 |
HITACHI | 131562 |
HOFFER | 8290604 |
HOFFER | 8290604E |
INTERMOTOR | 60958 |
KAMOKA | 1060101 |
KAMOKA | 1060773 |
KAWE | 8180 28232 |
KAWE | 818028232 |
LEMARK | LAB707 |
MAPCO | 86317 |
MAXGEAR | 20-0430 |
MEATDORIA | 90604 |
MEATDORIA | 90604E |
MEC-DIESEL | 901152DP |
METALC/ADL | 50127 |
METALCAUCH | 50127 |
METZGER | 0900540 |
METZGER | 0900789 |
MEYLE | 40148000008 |
MOBILETRON | AB-EU412 |
MOTAQUIP | LVAB812 |
MULTIP | 97-990372 |
MULTIP | 97990372 |
NK | 293712 |
NK | 299904 |
OSSCA | 19980 |
OSSCA | 20720 |
PAGID | 35345 |
PEMEBLA | BNXBSW1117 |
PEMEBLA | BNXBSW1119 |
PEUGE | 4545H6 |
PEUGE | 4545J0 |
PLYOM | P755164 |
QUINTON HA | XABS1048 |
RECOFICIAL | CSG1105 |
RIDEX | 412W0411 |
RIDEX | 412W0475 |
SIDAT | 84.1105 |
SIDAT | 84.1105A2 |
SIDAT | 841105 |
SIDAT | 841105A2 |
SNR | ASB15906 |
STC | T450127 |
SWAG | 62936949 |
Stark | SKWSS-0350411 |
Stark | SKWSS-0350475 |
TEXTAR | 45021000 |
TRISCAN | 8180 28232 |
TRISCAN | 818028232 |
TRW | GBS1111 |
TRW | GBS1114 |
TRW | GBS4019 |
VEMO | V22720105 |
VEMO | V227201051 |
VEMO | V42-72-0015 |
WE PARTS | 411140645 |
WE PARTS | 411140646 |
WE PARTS | 411141023 |
WILMINK | WG1431288 |
WILMINK | WG1440952 |
WILMINK | WG1484357 |
WILMINK | WG1774142 |
WILMINK | WG1807586 |
WILMINK | WG1822430 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.