- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ilość biegunów: 2
- Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
- Długość kabli: 1159
- Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
- Oporność [kOhm]: 1,25
- Głębokosć zabudowy [mm]: 19,5
- Dla numeru OE: GJ6A 43 71YB
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 151-03-339 |
ASHUKI | 15090003 |
BREMI | 50708 |
DELPHI | SS20078 |
ERA | 560464 |
ERA | 560464A |
FISPA | 84.799 |
HBJAKOPART | J5933004 |
HOFFER | 8290300 |
INTER | 60791 |
JAPANPAR | ABS-339 |
JAPKO | 151339 |
KAMOKA | 1060255 |
MAPCO | 86595 |
MAZDA | GJ6A4371YA |
MAZDA | GJ6A4371YB |
MAZDA | GJ6A4371YC |
MEATDORIA | 90300 |
METZGER | 0900677 |
NIPPARTS | J5033000 |
OPTIMAL | 06S096 |
PEX | 410204 |
QUINTON HA | XABS191 |
SIDAT | 84.799 |
VEMO | V32720011 |
WE PARTS | 411140340 |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Meat&Doria to korporacja motoryzacyjna, która powstała wskutek połączenia dwóch firm o odmiennych specjalizacjach. Meat było jednym z pionierów produkcji gaźników, natomiast Doria t firma, która od początku swojej działalności specjalizowała się w filtrach samochodowych. Od połączenia przedsiębiorstw w 1985 roku po dziś wymienione kategorie produktów stanowią podstawę oferty producenta. Produkty marki Meat&Doria są doceniane za wyjątkowo atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Spełniając najwyższe europejskie standardy części zamienne producenta można nabyć po zdecydowanie niższych cenach niż produkty od innych renomowanych producentów.
Oferta Meat&Doria obejmuje szeroki zakres części zamiennych. Asortyment jest regularnie rozbudowywany, a szczególnie dynamiczny wzrost pozycji w ofercie notowano w ostatnim dziesięcioleci. Obecnie producent chwali się liczbą referencji przekraczającą 25 000. Widoczna jest coraz lepsza specjalizacja w zakresie części elektrycznych, takich jak np. zawór EGR czy czujnik ABS. Przedsiębiorstwo Meat&Doria produkuje również m.in. elementy układu zapłonowego, pompy paliwa i układy chłodzenia
Meat&Doria to firma produkcyjna powstała we Włoszech. Dzisiaj jednak zakres jej działania jest o wiele szerszy. Produkty marki Meat&Doria są powszechnie znane w niemal całej Europie, a oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w kilku krajach. Firma Meat&Doria stawia na stały kontakt z klientem, na bieżąco dostarczając informacji z zakresu działalności i rozwoju firmy jak i całej branży.