- Napięcie robocze [V]: 12
- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
- Ilość biegunów: 2
- Parzyste numery artykułów: 100 899 0042
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30017 |
ALANKO | 316231 |
ATE | 24.0711-5069.3 |
ATE | 24.0711-5271.3 |
ATE | 360173 |
ATE | 360301 |
AUDI | 7H0 927 803 |
AUDI | WHT 003 857 |
AUTEX | 901298 |
BIRTH | 51668 |
BOSCH | 0 986 594 504 |
BREMI | 50310 |
BUGIAD | BA71008 |
DELPHI | SS20035 |
DT SPARE P | 11.82700 |
ERA | 560158 |
FACET | 21.0007 |
FAE | 78012 |
FEBI | 23824 |
FISPA | 84.559 |
FTE | BZ3015S |
HBELPARTS | 70660021 |
HELLA | 6PU 012 039-011 |
HITACHI AU | 131413 |
HOFFER | 8290060 |
INTERMOTOR | ALB219 |
INTERMOTOR | LAB110 |
IPD | 40-0293 |
KAWE | 8180 29201 |
MAG | 172100027010 |
MAN | 65.27120-0002 |
MAPCO | 86836 |
MEATDORIA | 90060 |
METZGER | 0900078 |
MTETHOMSON | 73326 |
NK | 294720 |
OPTIMAL | 06-S059 |
PEX | 410.020 |
QUINTON HA | XABS105 |
SEAT | 7H0 927 803 |
SEAT | WHT 003 857 |
SIDAT | 84.559 |
SKODA SVW | 7H0 927 803 |
SKODA | 7H0 927 803 |
SKODA | WHT 003 857 |
SNR | ASB154.06 |
SWAG | 32 92 3824 |
TEXTAR | 45001600 |
TOPRAN | 110 604 |
TRISCAN | 8180 29201 |
TRW | GBS2515 |
TTC | 07.35.166 |
VEMO | V10-72-1055 |
VW | 7H0 927 803 |
VW | WHT 003 857 |
AUDI
|
MAN
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.