- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Długość [mm]: 61,5
- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Parzyste numery artykułów: 51-64
- Ciężar [kg]: 0,0155
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30013 |
ATE | 24.0711-5273.3 |
ATE | 24071150813 |
AUDI | 6Q0927803A |
AUDI | 6Q0927803B |
AUDI | WHT003861 |
BOSCH | 0986594500 |
DELPHI | SS20001 |
FEBI | 23814 |
FTE | BZ3013S |
HELLA | 6PU009106791 |
HELLA | 6PU010039991 |
MAPCO | 86840 |
METZGER | 0900074 |
MEYLE | 1008990053 |
NK | 294718 |
PEX | 410016 |
RUV | 425405 |
SEAT | 6Q0927803A |
SEAT | 6Q0927803B |
SEAT | WHT003861 |
SKODA | 6Q0927803A |
SKODA | 6Q0927803B |
SKODA | WHT003861 |
SWAG | 32923814 |
TEXTAR | 45001400 |
TRISCAN | 818029105 |
TRW | GBS2513 |
VAG | 6Q0927803A |
VAG | 6Q0927803B |
VAG | WHT003861 |
VEMO | V10721051 |
VW | 6Q0927803A |
VW | 6Q0927803B |
VW | WHT003861 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Tomex Brakes to producent części samochodowych z długoletnim stażem. Firma jest obecna na rynku od 1978 roku. Przez ten czas przedsiębiorstwo zdążyło nabrać doświadczenia, które pozwoliło udoskonalić produkty, spełniające dzisiaj najbardziej restrykcyjne normy jakości. Tomex Brakes to polska firma, o zasięgu międzynarodowym. Części Tomex Brakes są na szeroką skalę dystrybuowane na krajowym rynku oraz na licznych rynkach europejskich i azjatyckich. Firma od początku swojej działalności jest mocno wyspecjalizowana, co pomaga w dochodzeniu do perfekcji. Części samochodowe Tomex Brakes to zaledwie kilka kategorii produktowych. Producent ogranicza się do wytwarzania elementów układu hamulcowego. Wysoko cenione są klocki hamulcowe Tomex Brakes, a także tarcze, szczęki i bębny hamulcowe. Asortyment uzupełniają dodatkowe komponenty układu. W ofercie znaleźć można m.in. czujniki hamulcowe, w tym czujniki zużycia klocków oraz łożyska koła. Oferta producenta zawiera części przeznaczone do większości aut osobowych z europejskiego parku samochodowego. Poza tym w katalogu znajdują się również liczne części do niewielkich samochodów dostawczych oraz do pojazdów ciężarowych.