- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 66
- Parzyste numery artykułów: GBS2515
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30018 |
APEC | ABS1010 |
ATE | 24071150703 |
ATE | 24071152723 |
AUDI | 7H0 927 804 |
AUDI | WHT 003 856 |
BOSCH | 0 986 594 505 |
BUGIAD | BA71009 |
DELPHI | SS20036 |
FEBI | 23822 |
FTE | BZ3016S |
HELLA | 6PU 009 106-761 |
HELLA | 6PU 012 039-021 |
KAWE | 8180 29101 |
MAN | WHT 003 856 |
MAN | WHT 003 856 D |
MAPCO | 86838 |
METZGER | 0900079 |
MEYLE | 100 899 0042 |
NK | 294716 |
OPTIMAL | 06-S055 |
PAGID | 34018 |
PEX | 410021 |
PORSC | 7H0 927 804 |
PORSC | PAF 003 856 |
RUV | 425402 |
SEAT | 7H0 927 804 |
SEAT | WHT 003 856 D |
SKODA | 7H0 927 804 |
SKODA | WHT 003 856 |
SKODA | WHT 003 856 D |
SNR | ASB154.18 |
SWAG | 32923822 |
TEXTAR | 45001700 |
TRISCAN | 818029101 |
VEMO | V10-72-1056 |
VW | WHT 003 856 |
VW | WHT 003 856 D |
WILMINK | WG1409599 |
WILMINK | WG1495602 |
WILMINK | WG1905322 |
AUDI
|
MAN
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.