Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 62 60 9 921 621 |
BMW | 66 20 6 934 308 |
BMW | 66 20 9 196 705 |
KLOKKERH | 96009045 |
MAPCO | 88632 |
MEATDORIA | 94510 |
METZGER | 0901055 |
METZGER | 0901082 |
MINI | 66 20 0 393 938 |
MINI | 66 20 2 180 146 |
MINI | 66 20 2 241 429 |
MINI | 66 20 2 241 431 |
MINI | 66 20 3 451 513 |
MINI | 66 20 3 451 514 |
MINI | 66 20 3 451 515 |
MINI | 66 20 3 451 516 |
MINI | 66 20 3 451 517 |
MINI | 66 20 3 451 518 |
MINI | 66 20 3 451 519 |
MINI | 66 20 3 451 520 |
MINI | 66 20 3 451 521 |
MINI | 66 20 3 451 522 |
MINI | 66 20 3 451 523 |
MINI | 66 20 3 451 524 |
MINI | 66 20 3 453 542 |
MINI | 66 20 3 453 963 |
MINI | 66 20 3 456 717 |
MINI | 66 20 6 934 308 |
MINI | 66 20 7 218 181 |
MINI | 66 20 7 218 182 |
MINI | 66 20 7 245 491 |
MINI | 66 20 7 274 059 |
MINI | 66 20 7 274 060 |
MINI | 66 20 7 274 061 |
MINI | 66 20 7 274 062 |
MINI | 66 20 7 304 083 |
MINI | 66 20 7 304 084 |
MINI | 66 20 7 305 446 |
MINI | 66 20 7 350 927 |
MINI | 66 20 7 350 928 |
MINI | 66 20 9 196 705 |
MINI | 66 20 9 263 926 |
TRISCAN | 525-1089 |
TRISCAN | 525-1093 |
TRISCAN | 64V20-72-0012 |
TRISCAN | 64V20-72-0034 |
TRISCAN | 65296009045 |
TRISCAN | V20-72-0034 |
VEMO | V20-72-0034 |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zderzaki to elementy znajdujące się z tyłu i z przodu pojazdu, będąc z obu stron najdalej wysuniętymi częściami samochodu. Obecnie zderzak i części zderzaka wykonuje są głównie ze stali, jednak od zewnątrz element ten pokrywa warstwa tworzywa sztucznego. Główną częścią zderzaka jest kształtownik – ułożony poziomo i pośrodku – jednak ze względu na przysłonięcie innymi częściami zderzaka, nie jest widoczny.
Głównym zadaniem zderzaków jest ochrona podczas kolizji. O ile w przypadku poważnych zderzeń zderzaki nie są w stanie pomóc, o tyle przy drobnych uderzeniach nieco łagodzą wstrząsy oraz przede wszystkim chronią inne części samochodu przed uszkodzeniem. Ponadto, zderzaki odgrywają niezwykle ważną rolę w kształtowaniu estetyki pojazdu. Dlatego też producenci wyjątkowo dbają o ich prezencję, a kierowcy często na własną rękę modyfikują kształty, a także barwy zderzaków.
Ze względu na funkcję oraz lokalizację, zderzaki często ulegają uszkodzeniom. Drobne uderzenia – na przykład w słupek podczas parkowania – raczej nie pozostawiają na nich śladu, jednak przy większych kolizjach dochodzi do zarysowań, pęknięć, a w najgorszym wypadku do odpadnięcia zderzaka. Ponadto, ze względu na obecność elementów metalowych, zderzak narażony jest również na korozję.
Unikanie kolizji może sprawić, że zderzak pozostanie w doskonałym stanie nawet po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów. Warto jednak sprawdzać, czy nie pojawiają się drobne pęknięcia oraz rdza, gdyż oznaczają one konieczność wymiany tego elementu. Ze względów estetycznych niektórzy kierowcy decydują się na wymianę również ze względu na obecność zadrapań i rys, jednak w takich przypadkach wystarczające może się okazać lakierowanie.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.