- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
- Średnica [mm]: 23,07
- Cecha chemiczna: Lakierowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 7H0 919 275 C |
AUDI | 7H0 919 275 CGRU |
AUDI | 7H0 919 275 GRU |
MEATDORIA | 94503 |
SKODA | 7H0 919 275 C |
SKODA | 7H0 919 275 CGRU |
SKODA | 7H0 919 275 GRU |
TRISCAN | 525-1009 |
TRISCAN | 64V10-72-0808 |
VEMO | V10-72-0808 |
VW | 7H0 919 275 C |
VW | 7H0 919 275 CGRU |
VW | 7H0 919 275 GRU |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zderzaki to elementy znajdujące się z tyłu i z przodu pojazdu, będąc z obu stron najdalej wysuniętymi częściami samochodu. Obecnie zderzak i części zderzaka wykonuje są głównie ze stali, jednak od zewnątrz element ten pokrywa warstwa tworzywa sztucznego. Główną częścią zderzaka jest kształtownik – ułożony poziomo i pośrodku – jednak ze względu na przysłonięcie innymi częściami zderzaka, nie jest widoczny.
Głównym zadaniem zderzaków jest ochrona podczas kolizji. O ile w przypadku poważnych zderzeń zderzaki nie są w stanie pomóc, o tyle przy drobnych uderzeniach nieco łagodzą wstrząsy oraz przede wszystkim chronią inne części samochodu przed uszkodzeniem. Ponadto, zderzaki odgrywają niezwykle ważną rolę w kształtowaniu estetyki pojazdu. Dlatego też producenci wyjątkowo dbają o ich prezencję, a kierowcy często na własną rękę modyfikują kształty, a także barwy zderzaków.
Ze względu na funkcję oraz lokalizację, zderzaki często ulegają uszkodzeniom. Drobne uderzenia – na przykład w słupek podczas parkowania – raczej nie pozostawiają na nich śladu, jednak przy większych kolizjach dochodzi do zarysowań, pęknięć, a w najgorszym wypadku do odpadnięcia zderzaka. Ponadto, ze względu na obecność elementów metalowych, zderzak narażony jest również na korozję.
Unikanie kolizji może sprawić, że zderzak pozostanie w doskonałym stanie nawet po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów. Warto jednak sprawdzać, czy nie pojawiają się drobne pęknięcia oraz rdza, gdyż oznaczają one konieczność wymiany tego elementu. Ze względów estetycznych niektórzy kierowcy decydują się na wymianę również ze względu na obecność zadrapań i rys, jednak w takich przypadkach wystarczające może się okazać lakierowanie.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.