- Szerokość [mm]: 655
- Rodzaj połączenia: Torba
- Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 655
- Długożć opakowania [cm]: 13,5
- Szerokość opakowania [cm]: 11
- Wysokość opakowania [cm]: 2
Dodaj opinię
(16.01.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet JURID 571526D
(26.10.2014)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet JURID 573105J
(16.05.2013)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet JURID 573051J
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | WIR5269 |
ATE | 24.8190-0284.2 |
BMW | 34356792559 |
BORG BECK | BWL3114 |
BOSCH | 1 987 473 045 |
BOSCH | 1 987 473 513 |
BOSCH | 1987473513 |
BREMBO | A 00 435 |
CHAMPION | WWI358 |
DELPHI | LZ0259 |
FEBI | 37662 |
FERODO | FWI358 |
FRITECH | SU.304 |
FTE | BZ1160W-SET |
GALFER | B1.G190-0116.2 |
GIRLING | 6326801 |
HELLAPAGID | 8DK 355 251-761 |
JURATEK | JCW258 |
JURATEK | JCW335 |
METELLI | SU.304 |
METZGER | WK 17-243 |
MIN | MWI0481 |
REMSA | 001146 |
ROADHOUS | 001146 |
TEXTAR | 98043700 |
TEXTAR | 98043710 |
TRW | GIC268 |
WAGNER | WWI358 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Jurid to marka, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych, bezpiecznych i trwałych części do układów hamulcowych wielu modeli samochodów osobowych. Podzespoły te są wykorzystywane zarówno podczas produkcji pojazdów, jako części OEM, ale trafiają również na rynek części zamiennych. Firma działa w branży od ponad 100 lat i obecnie koncentruje się na badaniach innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu podniesienie bezpieczeństwa milionów kierowców na drogach całego świata.
Produkty marki Jurid coraz częściej trafiają do popularnych modeli samochodów produkowanych na całym świecie. Zakrojone na szeroką skalę badania oraz testy zapewniają znakomitą precyzję oraz staranność wykonania poszczególnych elementów, a co za tym idzie cechują się one ogromną trwałością i gwarantują bezpieczeństwo oraz pewność prowadzenia.
Firma Jurid współpracuje z licznymi ośrodkami badawczymi, które prowadzą skrupulatne testy. Dzięki wykluczaniu drobnych wad oraz usterek produkty oferowane przez markę cieszą się stale rosnącą popularnością wśród klientów. Firma działa od 1915 roku i stale poszerza zakres prowadzonych badań, a także ofertę dostępnych części.
Jurid dba nie tylko o bezpieczeństwo oraz zadowolenie kierowców, ale również o środowisko naturalne. Obecnie do sprzedaży wprowadzona została seria klocków hamulcowych, które posiadają zerową zawartość miedzi, a co za tym idzie są bardziej ekologiczne niż dotychczasowe rozwiązania.