- Napięcie [V]: 12
- Cisnienie [bar]: 0,2
- Wydatek [l/h]: 500
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Dodaj opinię
(03.06.2022)
Opinia wystawiona dla Zestaw paska rozrządu + pompa wody BOSCH 1 987 946 467
(22.05.2022)
Opinia wystawiona dla Zestaw paska rozrządu + pompa wody BOSCH 1 987 946 946
(22.12.2020)
Solidny zestaw paska rozrządu. W sklepie duży wybór części do każdego auta. Już kolejny raz tu kupuje. Przesyłka dotarła w błyskawicznym tempie. Rozrząd wymieniony, z montażem nie było problemów. Polecam sklep
Opinia wystawiona dla Zestaw paska rozrządu + pompa wody BOSCH 1 987 946 946
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 2Q0 965 567 |
AUDI | 2Q0 965 567 A |
AUDI | 5G0 965 567 |
AUDI | 5G0 965 567 A |
BOSCH | 0 392 023 209 |
BOSCH | 0 392 023 211 |
BOSCH | 0 392 023 212 |
BOSCH | 0 392 023 247 |
BOSCH | 0 392 023 248 |
BOSCH | 0 392 023 406 |
BOSCH | 0 392 023 420 |
BOSCH | 0 392 023 421 |
BOSCH | 0 392 023 453 |
BOSCH | 0 392 023 454 |
SEAT | 2Q0 965 567 |
SEAT | 2Q0 965 567 A |
SEAT | 5G0 965 567 |
SEAT | 5Q0 965 567 H |
SKODA | 2Q0 965 567 |
SKODA | 2Q0 965 567 A |
SKODA | 5G0 965 567 |
SKODA | 5G0 965 567 A |
SKODA | 5G0 965 567 B |
SKODA | 5Q0 121 599 BJ |
SKODA | 5Q0 965 567 H |
VW | 05K 003 519 0 |
VW | 2H6 965 567 |
VW | 2Q0 965 567 |
VW | 2Q0 965 567 A |
VW | 2Q0 965 567 B |
VW | 5G0 965 567 |
VW | 5G0 965 567 A |
VW | 5G0 965 567 B |
VW | 5G0 965 587 A |
VW | 5Q0 121 599 BJ |
VW | 5Q0 965 567 H |
VW | W05 G09 655 67 |
AUDI
|
CUPRA
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa wodna znana także jako pompa cieczy chłodzącej to jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia w każdym samochodzie. Od prawidłowego działania pompy wody zależy poprawne działanie całego systemu.
Podstawowa rola pompy wody sprowadza się do wymuszenia obiegu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia. Taki proces sprawia, że ciepło, które zostało wytworzone przez metalowe elementy jednostki napędowej, zostaje przeniesione do chłodnicy.
Do awarii pompy dochodzi stosunkowo rzadko. Niestety każda usterka tego elementu prowadzi do natychmiastowego zatrzymania krążenia płynu chłodzącego, co skutkuje z kolei jego zagotowaniem się. Taka sytuacja może doprowadzić do trwałego uszkodzenia układu korbowego, a co za tym idzie silnika.
Typowe objawy uszkodzenia pompy wody to m.in. metaliczny hałas, który dochodzi do kabiny kierowcy spod maski samochodu, wysoka temperatura płynu chłodzącego, widoczna na wskaźniku, który znajduje się na desce rozdzielczej, a także ubytki płynu chłodniczego i jego plamy widoczne pod samochodem.
Powyższe problemy będące następstwem uszkodzenia pompy wody należy uznać za bardzo poważne. Dlatego zaleca się, by pompę wody wymieniać przy każdym serwisie układu rozrządu. Interwały, które najczęściej podają producenci samochodów to około 100 tysięcy kilometrów. Element ten nie jest drogi w zakupie, a więc warto przemyśleć jego wymianę nim dojdzie do poważniejszych w naprawie usterek.
Uszkodzenie pompy wody jest bardzo groźne, dlatego nie można bagatelizować tego elementu układu chłodzenia.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.