- Długość [mm]: 355
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Kolor: Szary
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: Fosforanowany
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,72
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SR-B010 |
A.B.S. | 240529 |
AISIN | JAJMI-003 |
ASHIKA | 103-05-519 |
ASHUKI | C860-25 |
BGA | SR1414 |
BIRTH | AX0175 |
BLUEPRINT | ADC48788 |
BORG BECK | BTR5459 |
CORTECO | 49400354 |
DAYCO | DSS3210 |
DELPHI | TA2620 |
DORMAN | 531589 |
FAG | 840 1226 10 |
FEBI | 32551 |
FLENNOR | FL10539-C |
GSP | S030397 |
HBJAKOPART | J4845036 |
JAPANPAR | RD-519 |
JAPKO | 103519 |
JPG | 3144500300 |
KAVO PARTS | STR-5526 |
LEMFO | 36741 01 |
MAG | 600000147730 |
MAPCO | 49415 |
MAPCO | 53301 |
METZGER | 51022718 |
MEYLE | 11-16 031 0013/HD |
MEYLE | 11-16 031 0027 |
MITSUBISHI | 4422A012 |
MONROE | L10223 |
MOOG | PE-AX-7426 |
NIPPARTS | N4845028 |
NK | 5033035 |
OCAP | 0608077 |
OPTIMAL | G0-711 |
OPTIMAL | G2-1234 |
PARTS-MALL | PXCUG-010 |
RUV | 917368 |
SASIC | 7770021 |
SBS | 19065033035 |
SKF | VKDY 323030 |
SWAG | 80 93 2551 |
TRISCAN | 8500 10223 |
TRW | JAR256 |
VAICO | V63-0015 |
CITROËN
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Ackoja to młoda marka, stworzona dopiero w 2016 roku. Jednak za produkcją części samochodowych Ackoja stoją profesjonaliści z wieloletnim stażem. Marka auto części Ackoja należy do niemieckiego przedsiębiorstwa Vierol. Zostało ono założone już w 1977 roku, a dzisiaj posiada w ofercie przeszło 40 000 produktów, dystrybuowanych do ponad 125 krajów. Firma specjalizuje się w produkcji części silnika oraz elektronicznych komponentów samochodowych. Jednak oferta jest o wiele bogatsza i obejmuje większość kategorii. Pod marką Ackoja oferowane są podzespoły z różnych układów samochodowych, wszystkie jednak dedykowane samochodom produkcji azjatyckiej, przeznaczonym na rynek europejski. Części Ackoja to między innymi elementy silnika i systemu tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej, ale też układu kierowniczego, zestawy sprzęgła i rozrządu, reflektory, i lampy, części nadwozia i wiele więcej. Oferta części samochodowych Ackoja jest kompletna i zaspokaja pełne potrzeby zdecydowanej większości pojazdów azjatyckich należących do europejskiego parku samochodowego. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty zgodności z restrykcyjnymi normami. Jednocześnie części Ackoja są dostępne w stosunkowo niskich cenach.