- Wymiar stożka [mm]: 14,20
- Parzyste numery artykułów: 840 0563 10
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FEBI | 11996 |
FORD | 1001396 |
FORD | 1020496 |
FORD | 1092376 |
FORD | 1121508 |
FORD | 1233553 |
FORD | 95VW 3280 AF |
FORD | 95VW-3280-AG |
FORD | 95VW-3280-AH |
FORD | 95VW3280AF |
FORD | 95VW3280AG |
FORD | 95VW3280AH |
FORD | YM21-3280-AA |
FORD | YM21-3280-AB |
FORD | YM213280AA |
FORD | YM213280AB |
LEMFO | 14279 03 |
LEMFO | 1427903 |
MEYLE | 116 030 8260/HD |
MEYLE | 1160308260HD |
MONROE | L29355 |
MOOG | VO-DS-8256 |
MOOG | VODS8256 |
QUINTON HA | QDL3038S |
RUV | 925223 |
SCHAEFFLER | 840 0564 10 |
SCHAEFFLER | 840056410 |
SEAT | 7M0 422 804 F |
SEAT | 7M0 422 804 G |
SEAT | 7M0422804F |
SEAT | 7M0422804G |
SEAT | 7M3 422 804 |
SEAT | 7M3 422 804 A |
SEAT | 7M3422804 |
SEAT | 7M3422804A |
SIDEM | 3021 |
TRW | JRA292 |
VW | 7M0 422 804 F |
VW | 7M0 422 804 G |
VW | 7M0422804F |
VW | 7M0422804G |
VW | 7M3 422 804 |
VW | 7M3 422 804 A |
VW | 7M3422804 |
VW | 7M3422804A |
FORD
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
FAG jest jednym ze światowych liderów w produkcji łożysk dla przemysłu motoryzacyjnego. Marka powstała w 1883 roku i należy do Schaeffler Group, drugiego co do wielkości producenta łożysk na świecie. Fabryki marki FAG znajdują się na całym świecie: w USA, Kanadzie, Portugalii, Włoszech, na Węgrzech, w Austrii i Indiach.
Pod marką FAG produkuje się oryginalne części dla największych marek samochodów: Alfa-Romeo, Daewoo, Seat, Skoda, Ford, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Porsche, Honda, Hyundai, Audi, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Scania , Suzuki, Mercedes-Benz, Toyota, Mazda, BMW, Volkswagen oraz Volvo. Pod znakiem towarowym FAG można znaleźć jednak także szereg części zamiennych, przeznaczonych na niezależny rynek wtórny.
Łożyska kół samochodowych to największa linia produkcyjna marki FAG. Wykonane z trwałych materiałów odpornych na korozję i ścieranie. Na uwagę zasługuje fakt, że elementy uszczelniające i smary stosowane w niektórych komponentach mogą wytrzymać temperaturę nawet powyżej 120 ° C. Ponadto dzięki doskonałej konstrukcji i optymalnemu współczynnikowi tarcia, łożyska FAG wytwarzają niewielki hałas.