Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 250310 |
ALANKO | 10351182 |
APEC | AST6300 |
BGA | SR0223 |
BGA | SR0936 |
BMW | 32 21 6 762 244 |
BMW | 32106765236 |
BORG BECK | BDL7171 |
BORG BECK | BTR5422K |
BSG | BSG 15-310-037 |
BSG | BSG 15-310-153 |
CORTECO | 49399507 |
DELPHI | TL2024 |
DYS | 21-09703-1 |
FAG | 840 0553 10 |
FAG | 840 1385 10 |
FEBI | 27719 |
FEBI | 27750 |
FIRST LINE | FDL7171 |
FRAP | FT/590 |
GSP | S100331 |
GSP | S100333 |
HAVAM | 29839 Lemforder |
JPG | 1444401480 |
KAWE | 8500 11317 |
KAWE | 8500 11319 |
LEMFO | 29422 01 |
LEMFO | 29839 |
LEMFO | 29839 01 |
LEMFO | 29839 02 |
LYNXAUTO | C3068R |
MAPCO | 51656 |
MAPCO | 51666 |
MAXGEAR | 69-0883 |
MAXGEAR | 69-0956 |
METZGER | 56010502 |
METZGER | 56010702 |
MEYLE | 316 030 0013/HD |
MEYLE | 316 030 0018/HD |
MONROE | L11317 |
MONROE | L11319 |
NAPA | NST6300 |
OCAP | 0582123 |
OCAP | 0584229 |
OPTIMAL | G0-746 |
OPTIMAL | G0-748 |
OPTIMAL | G2-1109 |
OPTIMAL | G2-1111 |
OTO_RIW OT | BW20023848 |
QUINTON HA | QDL5294S |
QUINTON HA | QDL5295S |
RTS | 90-09592-1 |
RTS | 90-09594-1 |
RUV | 925007 |
SIDEM | 21525 |
SIDEM | 21527 |
SKF | VKDY 338501 |
SKF | VKDY 338503 |
STELLOX | 51-00559-SX |
STELLOX | 51-00848-SX |
SWAG | 20 94 0516 |
SWAG | 20 94 3508 |
TALOSA | 41-00817 |
TALOSA | 41-07086 |
TEKNOROT | B-151183 |
TEKNOROT | B-251153 |
TOPRAN | 500 925 |
TOPRAN | 501 765 |
TRISCAN | 8500 11317 |
TRISCAN | 8500 11319 |
TRW | JRA530 |
TRW | JRA561 |
TTC | 08.37.080 |
TTC | 08.37.082 |
VAICO | V20-7164 |
VAICO | V20-7166 |
VEMA | 25243 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Flennor to niemiecka marka części samochodowych. Producent działa na rynku od 1935 roku. Ponad 85 lat w produkcji części do samochodów sprawiło, że dzisiaj firma uchodzi za specjalistę w swoim obszarze. Przedsiębiorstwo Flennor jest bowiem mocno wyspecjalizowane. Koncentracja na doskonaleniu niewielu kategorii produktowych sprawiła, żę części Flennor są dzisiaj bliskie perfekcji. W fabrykach producenta powstają rozmaite części układu rozrządu. Obok pasków rozrządu, produkowane są również rolki, napinacze, a także wszelkie zawory i śruby niezbędne w tym układzie. Wysoko cenione są także pompy wody Flennor. Wymienione produkty zdecydowanie stanowią główną oś produkcji. Niemniej jednak w ofercie pojawiają również części z innych kategorii, w tym między innymi świece żarowe, łożyska kół, przewody paliwowe oraz pióra wycieraczek.
Marka Flennor od początku istnienia była związana z Niemcami. Do dzisiaj to w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy, jej biura, najważniejsza fabryka oraz centrum dystrybucyjne. Jednak przedsiębiorstwo stało się podmiotem działającymi w skali światowej. Produkcja odbywa się również w Czechach i Chinach, a centra dystrybucyjne są zlokalizowane w licznych krajach europejskich, w Azji oraz Ameryce Północnej.