- Długość [mm]: 390
- Wymiar stożka [mm]: 14
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Rozmiar gwintu 1: M18x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M10x1
- Ciężar [kg]: 0,988
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 040268B |
BMW | 32111125187 |
BORG BECK | BDL6081 |
DELPHI | TL349 |
FEBI | 08575 |
FIRST LINE | FDL6081 |
FRAP | T/327 |
LEMFO | 025390029515 |
LEMFO | 10583 |
LEMFO | 1058301 |
LEMFO | 2142801 |
MAPCO | 49781 |
METZGER | 56008902 |
METZGER | 7404 |
MEYLE | 3160304304 |
MONROE | L1163 |
MOOG | 05DS4304 |
MOOG | BMDS4304 |
NK | 5001504 |
OCAP | 0582039 |
PEX | 1205277 |
QUINTON HA | QDL2787S |
RTS | 9009527 |
SIDEM | 21321 |
SWAG | 20720016 |
TALOSA | 4102307 |
TRISCAN | 85001163 |
TRW | JRA141 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji.
W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:
Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!
FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy.
Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez FRAP.
Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.
Dlatego kupując części samochodowe do FRAP masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!