- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 230562 |
ALANKO | 350602 |
ALFA | 9 949 218 |
AUTLOG | FT1357 |
BENDIX | 040348B |
BIRTH | RD0065 |
BLUEPRINT | ADA108732 |
BORG BECK | BTR4959 |
COMLINE | CTR3126 |
DELPHI | TA1806 |
DENCKERMAN | D130171 |
DIEDERICHS | 1346304 |
FEBI | 19963 |
FIAT | 9 949 218 |
FIRST LINE | FTR4959 |
FLENNOR | FL0940-B |
FORMPART | 1402030 |
FORTUNE LI | FZ1027 |
FRAP | 2307 |
JPG | 3344600609 |
KAGER | 43-0755 |
KAMOKA | 9919032 |
KAWE | FL0940-B |
KEY PARTS | KTR4959 |
KRAFT AUTO | 4313000 |
LANCIA | 9 949 218 |
LEMFO | 25517 01 |
MAPCO | 49040 |
METZGER | 54017708 |
MEYLE | 216 020 0007 |
MONROE | L15110 |
MOOG | FI-ES-0937 |
NK | 5032364 |
OCAP | 0281858 |
OPTIMAL | G1-1051 |
RIW | FI2025 |
RTS | 91-90115 |
RUV | 915849 |
SASIC | 9006444 |
SBS | 19065032364 |
SIDEM | 19032 |
SPIDAN | 57349 |
SWAG | 70 91 9963 |
TALOSA | 42-03414 |
TRISCAN | 8500 15110 |
TRW | JTE761 |
VAICO | V24-9589 |
VEMA | 22902 |
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.