- Ciężar [kg]: 1,000
- Długożć opakowania [cm]: 41
- Szerokość opakowania [cm]: 10
- Wysokość opakowania [cm]: 7
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | J10167 |
A.B.S. | 250323 |
ACEMARK | 206913 |
BENDIX | 045594B |
BSG | BSG 90-310-148 |
CORTECO | 49396660 |
CPB | 505195 |
DELPHI | TL555 |
DODA | 1130020045 |
DYS | 21-20935 |
DYS | 21-20937 |
EUROREPAR | 1634912180 |
FAG | 840 1250 10 |
FEBI | 36508 |
FEBI | 49081 |
FIRST LINE | FTR5560 |
FLENNOR | FL694-A |
FORMPART | 2977116 |
FR REDAELL | 6-439A |
FRAP | FT/550 |
JPG | 1144405570 |
KAWE | 8500 29378 |
LEMFO | 35991 01 |
MEYLE | 116 031 0029/HD |
MEYLE | 1160310008 |
OCAP | 0595342 |
OPTIMAL | G0-705 |
PATRON | PS2205L |
RIW | AU22173002 |
RTS | 90-05977-2 |
RTS | 90-90950-2 |
RUV | 925702 |
SEAT | 6R0 423 803 |
SEAT | 6R0 423 803 A |
SIDEM | 37614 |
SIDEM | 57026 |
SKF | VKDY 331004 |
SKODA | 6R0423803A |
SWAG | 30 93 6508 |
SWAG | 30 94 9081 |
TALOSA | 41-07183 |
TALOSA | 41-07185 |
TEKNOROT | SK-402923 |
TOPRAN | 114 997 |
TRISCAN | 8500 29378 |
TRW | JRA577 |
VAICO | V10-1869 |
VW | 6R0 423 803 |
VW | 6R0 423 803 A |
vika | 44230911901 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.
Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.
Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.