- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Gwint zewn. [mm]: M 10 x 1,0
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętkami
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 250084 |
A.I.C. | 51256 |
ASMETAL | 21MR2360 |
AYD | 83-00402 |
AYD | 83-10656 |
BBR | 001-10-25500 |
BENDIX | 041546B |
BORG BECK | BDL6075 |
BSG | BSG 60-310-199 |
CORTECO | 49400943 |
CPB | 505981 |
DELPHI | TL425 |
DENCKERMAN | D180295 |
DITAS | A2-1372 |
DITAS | A2-289 |
ETS | 15.DL.091 |
FAG | 840 0440 10 |
FEBI | 06595 |
FIRST LINE | FDL6075 |
FLENNOR | FL907-E |
FORMPART | 1906003 |
FR REDAELL | M-260 |
FRAP | FT/354 |
FRAP | T/354 |
G.U.D. | GSP121011 |
GSP | S100071 |
JPG | 1344402500 |
JPG | 1544400309 |
KAGER | 41-0310 |
KAWE | 8500 2365 |
KRAFT AUTO | 4301000 |
LEMFO | 10717 01 |
LEMFO | 10717 02 |
LEMFO | 31327 01 |
MAPCO | 19829 |
MAXGEAR | 69-0313 |
MDR | GSP-S100071 |
MERCE | 123 330 18 03 |
MERCE | A123 330 18 03 |
METZGER | 56012608 |
MEYLE | 016 030 6128 |
MGA | DB5686 |
MONROE | L2365 |
MOOG | ME-DS-6128 |
NK | 5003304 |
OCAP | 0501119 |
OPTIMAL | G4-018 |
OSSCA | 20154 |
PATRON | PS2028 |
PEX | 12.05.071 |
QH BENELUX | QDL2698S |
QUINTON HA | QDL2698S |
RIW | ME7011 |
RIW | ME7014 |
RTS | 94-00818 |
RUV | 915117 |
SBS | 19015003304 |
SIDEM | 49230 |
SKF | VKDY 338017 |
SPIDAN | 45648 |
STARMANN | SD-5129 |
STELLOX | 53-00402-SX |
SWAG | 10 72 0017 |
TALOSA | 43-01946 |
TEKNOROT | M-312 |
TREVI | TRTT3274 |
TRISCAN | 8500 2365 |
TRW | JRA167 |
TTC | 02.31.029 |
URO PARTS | 1243300803 |
URO PARTS | 1243300903 |
URO PARTS | 1263300503 |
URO PARTS | 1263300603 |
VAICO | V30-7124-1 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.