- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 376
- Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M12x1,5
- Wymiar stożka [mm]: 16
- Zbieżnosć stożka: 1:5
- Parzyste numery artykułów: JRA129
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW JTE350 | JTE350 |
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny TRW JAR231 | JAR231 |
Dodaj opinię
(13.05.2013)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny TRW JRA361
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1J0 422 804 |
AUDI | 1J0 422 804 A |
AUDI | 1J0 422 804 C |
BENDIX | 040196B |
DITAS | A26132 |
DITAS | DRK759 |
FEBI | 14172 |
FEBI | 44346 |
LEMFO | 17622 |
MAPCO | 49870 |
METZGER | 6420A |
MEYLE | 116 030 8284 |
MEYLE | 116 030 8501 |
MONROE | L29204 |
MONROE | L29357 |
MOOG | VO-DS-1548 |
MOOG | VO-DS-8284 |
NK | 5004773 |
OCAP | 0583035 |
OCAP | 0583072 |
OPTIMAL | G0-553 |
PEX | 1205299 |
QUINTON HA | QDL3041S |
QUINTON HA | QDL3045S |
RTS | 90-00905-1 |
RUV | 915743 |
SEAT | 1J0 422 804 |
SEAT | 1J0 422 804 A |
SIDEM | 37421 |
SKODA | 1J0 422 804 |
SKODA | 1J0 422 804 A |
SPIDAN | 46917 |
SWAG | 30927095 |
SWAG | 30928098 |
SWAG | 32720020 |
TALOSA | 4102116 |
TRISCAN | 8500 29357 |
VW | 1J0 422 804 |
VW | 1J0 422 804 A |
VW | 1J0 422 804 C |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Drążek kierowniczy poprzeczny EUROREPAR 1634888480 | EUROREPAR | Brak ceny |
Drążek kierowniczy poprzeczny EUROREPAR 1634914380 | EUROREPAR | Brak ceny |
Drążek kierowniczy poprzeczny FRAP FT/515 | FRAP | Brak ceny |
Drążek kierowniczy poprzeczny FRAP FT/516 | FRAP | Brak ceny |
Drążek kierowniczy poprzeczny KAWE 8500 29357 | KAWE | Brak ceny |
Drążek kierowniczy poprzeczny OCAP 0583035 | OCAP | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.