Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych (DPF) EUROREPAR 1684432580

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
1684432580
Filtr cząstek stałych (DPF) EUROREPAR 1684432580
  • Filtr cząstek stałych (DPF) EUROREPAR 1684432580 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
EUROREPAR
Lokalizacja w aucie:
z przodu
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Norma emisji spalin:
Euro 4

Europejski standard emisji spalin Euro 4 zaczął obowiązywać od początku 2005 roku. Głównym założeniem przepisów normy Euro 4 było wprowadzenie jeszcze większych zmian dotyczących przede wszystkim silników wysokoprężnych, w których o połowę ograniczono m.in. emisję cząstek stałych. Dotyczyło to wszystkich pojazdów, a także pojazdów dwu- i trójkołowych.

Dowiedz się więcej

Długość [mm]:
600
Ciężar [kg]:
6,64
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:
Węglik krzemu
Technika połączeń:
Pression soudé
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr sadzy / cząstek stałych 1684432580 firmy EUROREPAR

Parametry:
  • Rodzaj paliwa: Olej napędowy
  • Norma emisji spalin: Euro 4
  • Długość [mm]: 600
  • Ciężar [kg]: 6,64
  • Materiał filtra sadzy / cząstek stałych: Węglik krzemu
  • Technika połączeń: Pression soudé

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 1684432580 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSAL 095215
FAURECIA FS30999S
FORD 1306078
FORD 1310357
FORD 1312756
FORD 1322558
FORD 1335385
FORD 1346190
FORD 1346780
FORD 1369469
FORD 1369535
FORD 1420895
FORD 1421030
FORD 1481209
FORD 1556097
FORD 1570372
MAZDA Y6022050XH
MAZDA Y6022050XJ
MAZDA Y6022050XK
MAZDA Y6032050XG
VENEPORTE FD30999S
VOLVO 30713656
VOLVO 30751331
VOLVO 30751612
VOLVO 30788042
VOLVO 31219069
VOLVO 31219422
VOLVO 31293167
VOLVO 36000762
VOLVO 36001868
VOLVO 36002208
VOLVO 36002799
VOLVO 36050310
WALKER 93030
WALKER 93280

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr sadzy / cząstek stałych 1684432580 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jakie zmiany w przepisach czekają kierowców w 2025 roku. Znamy już pierwsze doniesienia

Jakie zmiany w przepisach czekają kierowców w 2025 roku. Znamy już pierwsze doniesienia

W ostatnich latach kolejne rządy nie oszczędzały polskim kierowcom zmian wprowadzanych nieraz i po kilka razy w roku. Podobnie może wyglądać i nasza najbliższa przyszłość. Pierwsze zapowiedzi dotyczące zmian w przepisach mogą robić wrażenie, a ich wejście jest co najmniej bardzo prawdopodobne. Jakie niespodzianki czekają nas w przyszłym, 2025 roku?

czytaj więcej >
Nie działa prędkościomierz i licznik kilometrów w twoim samochodzie? Sprawdź co może być tego przyczyną

Prędkościomierz i licznik kilometrów w samochodzie przestały działać? Oto 5 najczęstszych przyczyn takiego problemu

Awaria prędkościomierza może wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo, ale i na zawartość Waszego portfela. Trudność w monitorowaniu prędkości i przebiegu pojazdu to dość poważna przeszkoda, dlatego warto szybko zająć się tą awarią. Jej przyczyny mogą być różne – od banalnych usterek, aż po skomplikowane awarie wymagające pomocy specjalisty. Jak prezentuje się lista 5 najczęstszych przyczyn niedziałającego prędkościomierza i licznika kilometrów?

czytaj więcej >
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >

EUROREPAR

Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek.  Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.

W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.

Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.

Cechy Części

Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
Norma emisji spalin EURO4
Europejski standard emisji spalin Euro 4 zaczął obowiązywać od początku 2005 roku. Głównym założeniem przepisów normy Euro 4 było wprowadzenie jeszcze większych zmian dotyczących przede wszystkim silników wysokoprężnych, w których o połowę ograniczono m.in. emisję cząstek stałych. Dotyczyło to wszystkich pojazdów, a także pojazdów dwu- i trójkołowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze