Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr kabinowy MULLER FILTER FC296

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FC296
Filtr kabinowy MULLER FILTER FC296
  • Filtr kabinowy MULLER FILTER FC296 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MULLER FILTER
Jednostka:
sztuka
EAN:
8033977502965
Wyposażenie pojazdu:
Dla pojazdów bez klimatyzacji
Rodzaj filtra:
Filtr cząstek stałych

Filtr cząstek stałych (DPF) montowany jest tylko w samochodach posiadających silnik wysokoprężny, czyli diesla. Montowany na układzie wydechowym, wyłapuje gazy spalinowe, różnego rodzaju cząstki sadzy i popiołu, dzięki czemu zostaje wyeliminowany czarny dym, który jest znany z samochodów napędzanych olejem napędowym.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
145
Średnica wewnętrzna [mm]:
101
Wysokość [mm]:
198
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr kabinowy FC296 firmy MULLER FILTER

Parametry:
  • Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
  • Rodzaj filtra: Filtr cząstek stałych
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 145
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 101
  • Wysokość [mm]: 198
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FC296 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALCOFILTER MS-6172
AMC FILTER NC-2015
BOSCH 1 987 432 193
CLEANF NC 2065
COOPERSFIA PC8132
CROSL E342
DELPHI TSP0325063
FEBI 34478
FILTRON K 1057
HBJAKOPART J1341023
HEN E1974LI
HOFFER 8300171F
LAUTR ELR 7067
MAG BCF 142
MAHLE LA 48
MANN CU1546
MANN CU2945
MAPCO 65111
MEATDORIA 17171F
NISSA 27891-00QAA
P.B.R. AH-7111
PURFLU AH141
PUROLATOR C 28176
PUROLATOR C 28176 FD
PUROLATOR I29200
QUINTON HA QAP 270
RENAU 77 01 042 499
TECNOCAR E342
VALEO 715633
VEMO V38-30-1012
VEMO V46-30-1007
WIXFILTERS WP6922
ZAFFO 392
ZAFFO 392F

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr kabinowy FC296 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Filtr kabinowy

Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.

Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.

W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.

Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Części

Filtr cząstek stałych DPF
Filtr cząstek stałych (DPF) montowany jest tylko w samochodach posiadających silnik wysokoprężny, czyli diesla. Montowany na układzie wydechowym, wyłapuje gazy spalinowe, różnego rodzaju cząstki sadzy i popiołu, dzięki czemu zostaje wyeliminowany czarny dym, który jest znany z samochodów napędzanych olejem napędowym.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze