- Wysokość [mm]: 95,0
- Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
- Średnica zewnętrzna [mm]: 93
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 71
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 0,9
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | SF |
ACDELCO | X 18 |
ACDELCO | X 19 |
ACDELCO | X 35 |
ALCOFILTER | SP-816 |
ALCOFILTER | SP-838 |
AMC FILTER | IO-316 |
ARMAFILT | O-93/82.6 |
ARMAFILT | O-93/93.6 |
ASAS | SP 1507 |
BALDW | B233 |
BALDW | B233-HPG |
BOSCH | 0 451 001 149 |
BOSCH | 0 451 001 149-30N |
BOSCH | 0 451 103 003 |
BOSCH | 0 451 103 022 |
BOSCH | 0 451 103 029-310 |
BOSCH | 0 451 103 044 |
BOSCH | 0 451 103 167 |
BOSCH | 0 451 103 903 |
BOSCH | 0 451 104 514 |
BOSCH | 1 451 001 149 |
BOSCH | F 026 407 133 |
BOSCH | F 026 408 903 |
BOSCH | P3029 |
BOSCH | P3903 |
BOSCH | P8903 |
CATER | 9Y-4506 |
CHAMP | LS 50 |
CHAMPION | C 102 |
CHAMPION | C 142 |
CHAMPION | C102/606 |
CHAMPION | COF100102S |
CHRYS | 5041315 |
CHRYS | 75221405 |
CHRYS | 75221481 |
CLEANF | DO 262/B |
COOPE | AZL 047 |
COOPE | AZL 084 |
COOPE | Z 22 |
COOPE | Z 27 |
COOPE | Z 27 A |
COOPE | Z 504 |
COOPERSFIA | FT4826 |
COOPERSFIA | FT4826CS |
CROSLAND F | 309 |
CROSLAND F | 357 |
CROSLAND F | 529 |
CROSLAND F | 529/1 |
DAVID | 200037 |
DONALDSON | P550017 |
DONALDSON | P552518 |
DONIT | 43.10.14 |
DONIT | 43.10.77 |
DYNAP | 4812160480 |
ELOFIC | EXL-202 |
ELOFIC | EXL-202A |
FIAT | 4286051 |
FIAT | 4316238 |
FIAT | 4335580 |
FIAT | 82342881 |
FIATH | 87800068 |
FILMAR | SO8100 |
FILTRON | OP 533 |
FLEETGUARD | LF3311 |
FLEETGUARD | LF3501 |
FLEETGUARD | LF4016 |
FLEETGUARD | LF689 |
FLEETGUARD | LF784 |
FOMOCO | 11-405640 |
FOMOCO | 11-425472 |
FOMOCO | 11-436936 |
FOMOCO | 11-464467 |
FOMOCO | 11-464497 |
FOMOCO | 11-525802 |
FOMOCO | 14-73773 |
FOMOCO | 15-15160 |
FOMOCO | 15-56297 |
FOMOCO | 2720E 6714 A |
FOMOCO | 2724E 6714 A |
FOMOCO | 2724E 6714 C |
FOMOCO | 692M 6714 AA |
FOMOCO | 70HH 6714 AB |
FOMOCO | 70HM 6714 AA |
FOMOCO | 70HM 6714 BB |
FOMOCO | 70HM 6716 BA |
FOMOCO | 74HM 6714 AA |
FOMOCO | 74HM 6714 BA |
FOMOCO | 74HM 6714 BB |
FOMOCO | 74HM 6714 CA |
FOMOCO | 74HM 6714 CB |
FOMOCO | A690 X 6731 CA |
FOMOCO | A700 X 6714 HA |
FOMOCO | A710 X 6714 EA |
FOMOCO | A740 X 6714 FA |
FOMOCO | HU7J-6714-BA |
FORD | 0 HM 6716 BA |
FORD | 11405 640 |
FORD | 11425 472 |
FORD | 11436 936 |
FORD | 11464 497 |
FORD | 11464 498 |
FORD | 1152 5472 |
FORD | 11525 802 |
FORD | 1473 773 |
FORD | 1482 151 |
FORD | 1508 831 |
FORD | 1515 160 |
FORD | 1555 451 |
FORD | 1556 297 |
FORD | 1564 767 |
FORD | 1565 486 |
FORD | 2167 938 |
FORD | 5001 248 |
FORD | 5002 230 |
FORD | 5003 559 |
FORD | 5003 560 |
FORD | 5003 561 |
FORD | 5003 932 |
FORD | 5008 677 |
FORD | 5016 957 |
FORD | 692 M 6714 AA |
FORD | 70 HM 6714 AA |
FORD | 70 HM 6714 BB |
FORD | 74 HM 6714 CA |
FORD | 74 HM 6714 CB |
FORD | A 710 X 6714 EA |
FORD | A 740 X 6714 FA |
FORD | A 770 X 6714 MA |
FORD | A 770 X 6714 RA |
FORD | A 770 X 6714 UA |
FRAD | 10.14.03/110 |
FRAM | PH28231 |
FRAM | PH2855A |
FRAM | PH2857 |
FRAM | PH2861A |
FRAM | PH2920 |
FRAM | PH9B1 |
FRAM | PH9W |
GIF | GL 320 |
GIF | GL 553 |
GM | 7984229 |
GM | 9975120 |
HEN | H10W |
HEN | H10W01 |
HEN | H8W |
ISUZU | 1-32400-80 |
ISUZU | 8-85111-61 |
ISUZU | 8-85131-06 |
JCB | 32/910700 |
JOHN DEERE | AM37025 |
KNECHT | AW 39 |
KNECHT | AW 39 C 10 |
KNECHT | AW 46 |
KNECHT | AW 46 C 10 |
KNECHT | FO 354 |
KNECHT | FO 355 |
KNECHT | FO 355/14 |
KOLBENSCHM | 003-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 003 |
LANCE | 7052417 |
LANCE | 7052420 |
LAUTR | ELH 4093 |
LINDE | 500 3560 |
LUCAS_ELEC | 4644 |
LUCAS_ELEC | 5534 |
MAHLE | OC 23 |
MANN | W 916/1 |
MANN | W916/1 |
MAPCO | 61062 |
MASSEY FER | 9 046 817 |
MEATDORIA | 15006 |
MFILTER | MH 315 |
MFILTER | MH 339 |
MISFAT | Z127B |
MISFAT | Z127E |
MISFAT | Z173 |
MISFAT | ZM133 |
MONARK | 30 738 029 |
MOTAQUIP | VFL 100 |
MOTAQUIP | VFL 140 |
MOTAQUIP | VFL 148 |
MOTAQUIP | VFL 173 |
MOTAQUIP | VFL 174 |
MULLER FIL | FO62 |
Motorcraft | EFL 026 |
Motorcraft | EFL 037 |
Motorcraft | EFL 039 |
Motorcraft | EFL 090 |
Motorcraft | EFL 090 D |
Motorcraft | EFL 090 S |
Motorcraft | EFL 118 |
Motorcraft | EFL 158 |
Motorcraft | EFL 313 |
O_K | 918 266 |
P.B.R. | BC-1142 |
P.B.R. | BC-1343 |
POWERP | AM 042101 |
PURFLU | LS900 |
PUROLATOR | L 17067 |
PUROLATOR | L 17200 |
PUROLATOR | L19216 |
PUROLATOR | PC 200 |
PUROLATOR | PC 23 |
PUROLATOR | PER 17 |
PUROLATOR | PER 8100 |
QUINTON HA | QFL0077 |
QUINTON HA | QOF 2059 |
SAAB | 800334 |
SAAB | 880334 |
SAKURAAUTO | C-6608 |
SAKURAAUTO | O-1508 |
SCT | SM 112 |
SETRA | 8.312.000.298 |
SOFIMA | S 1270 R |
SOFIMA | S 3257 R |
SOGEFIPRO | FT6482 |
SUNBEAM | 505 7957 |
TECNECO FI | OL 138 |
TECNECO FI | OL 41 |
TECNOCAR | R62 |
TECNOCAR | R7 |
TEHO | 4019 |
TEHO | OK 42 |
TJFIL | FB 2059 |
TJFIL | FB 2068 |
UFI | 23.127.02 |
UFI | 23.176.00 |
UNI | GFE 121 |
UNICO F. | LI 995/1 |
VAG | 000 393 6569 |
VAG | 000 594 0898 |
VAICO | V25-0102 |
VTE | 14 AP/1 |
VTE | 141 |
WIXFILTERS | WL7078 |
FORD
|
MG
|
MORRIS
|
SAAB
|
SEAT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.