Dodaj opinię
(08.10.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 719/30
(07.10.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 719/30
(07.10.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 719/30
(11.03.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 6018
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | X 113 |
ACDELCO | X 4055 E |
ALCOFILTER | SP-962 |
ARMAFILT | O-79/120.3 |
ASAS | SP 651 |
BOSCH | 0 451 103 092 |
BOSCH | 0 451 103 211 |
BOSCH | 0 451 103 245 |
BOSCH | 0 451 103 245-30N |
BOSCH | P3092 |
CHAMP | LS 109 |
CHAMPION | C 151 |
CHAMPION | C 151/606 |
CHAMPION | COF100151S |
CLEANF | DO 208 |
COOPE | Z 88 |
COOPERSFIA | FT5058 |
CROSLAND F | 2057 |
DELPHI | FX0048 |
ELOFIC | EXL-164A |
FILFILTER | ZP 3523 B |
FILMAR | SO8236 |
FILTRON | OP 544 |
FOMOCO | 84FM 6714 AA |
FORD | 5016 698 |
FORD | 5017 582 |
FORD | 6112 420 |
FORD | 6174 457 |
FORD | 84 FM 6714 AA |
FORD | A860X 6714 AA |
FRAD | 13.28.10/110 |
FRAM | PH4883 |
GIF | GL 801 |
GM | 93156613 |
HEN | H14W11 |
KNECHT | AW 135 |
KOLBENSCHM | 166-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 166 |
LAUTR | ELH 4115 |
LUBERFINER | PH 2834 |
LUCAS_ELEC | EDL 188 |
MAHLE | OC 94 |
MAPCO | 61133 |
MEATDORIA | 15405 |
MFILTER | MH 3327 |
MISFAT | Z186A |
MOTAQUIP | VFL 198 |
MOTRIO | 86 710 02 050 |
Motorcraft | EFL 166 |
Motorcraft | EFL 166S |
P.B.R. | BC-1174 |
PURFLU | LS701 |
PUROLATOR | L 37274 |
PUROLATOR | PER |
PUROLATOR | PER 274 |
PZL | PP-491 |
QUINTON HA | QFL0083 |
SCT | SM 141 |
SOFIMA | S 3310 R |
TECNECO FI | OL 133 |
TECNOCAR | R133 |
TEHO | 4145 |
TEHO | OK 145 |
TJFIL | FB 5327 |
UFI | 23.186.01 |
UNI | GFE 185 |
UNICO F. | LI 7143/1 |
VALEO | 586106 |
WIXFILTERS | WL7090 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
MANN FILTER oferuje bogaty wybór innowacyjnych filtrów samochodowych dedykowanych na niezależny rynek części zamiennych. Pokrywa zapotrzebowanie 98 procent europejskiego rynku.
Firma oferuje części nie tylko do samochodów osobowych, ale także dostawczych i rolniczych. Poziom filtracji, niezależnie od sektora, któremu zostały dedykowane - stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie filtry wykonane zostały z dobrej jakości tworzywa sztucznego o wysokim stopniu niezawodności i wydajności filtracyjnej.
Części samochodowe MANN FILTER mają wiele zalet. Obejmuje to również kompaktową konstrukcję i wynikające z tego optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.