- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Długość [mm]: 120
- Średnica zewnętrzna [mm]: 71
- Gwint wewnętrzny [mm]: IN:M14 x 1,5 OUT:
Dodaj opinię
(09.11.2019)
Kupiłem ten filtr do mojego Chevroleta i jestem mega zadowolony. Ciężko w to uwierzyć, ale już po wymianie widzę ogromną różnicę podczas jazdy. Dotychczas mój samochód był jakby słabszy, lecz jest to efektem słabej jakości poprzedniego filtra. Ten jest duzo lepszy
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa ASHIKA 30-ECO089
(05.11.2019)
Mam starszy model Hondy Acord, więc podczas wymiany części nie potrzebuje niczego drogiego. Ostatnio kupiłem ten filtr paliwa i w zupełności mi wystarcza bo dobrze sprawdza się w praktyce. Polecam! ;)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa ASHIKA 30-04-411
Producent | Numery OEM |
---|
AMC FILTER | TF-1658 |
ASHUKI | 0399-8602 |
BBFREDLINE | 37TO017 |
BLUEPRINT | ADT32357 |
BOSCH | F026403757 |
COMLINE | CTY13033 |
HBJAKOPART | J1332088 |
HONGYAN | 37TO017 |
IAP | 122-17041 |
JAPANPAR | FC-280S |
JAPKO | 30280 |
KAISHIN | FC1049 |
KAVO PARTS | TF1658 |
LEXUS | 2330050090 |
LEXUS | 2330050110 |
MDR | MFF-3280 |
NIPPARTS | J1332068 |
NIPPARTS | J1332088 |
PATRON | PF3381 |
SAKURA | FS1144 |
SCT | ST 798 |
SOFIMA | S 1752 B |
STELLOX | 21-00857-SX |
TOYOT | 23300-50090 |
TOYOT | 23300-50110 |
UFI | 31.752.00 |
LEXUS
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.