- Preparat paliwowy: Wtrysk benzyny
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 81
- Wysokość [mm]: 161
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Pojemność [l]: 0,4
Dodaj opinię
(05.01.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 906 460
(15.05.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 1 457 434 324
(22.11.2019)
Jak wymieniam części w moim samochodzie to zawsze staram sie wybrać najlepsze produkty. Z reguły właśnie jest to marka Bosch i dlatego kupiłem ten filtr. Uważam, ze wybór był trafny bo filtr bardzo dobrze sprawdza sie w praktyce. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 904 163
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG 2013 |
A.L.FILTER | ALG 2035 |
A.L.FILTER | ALG 2070 |
A.L.FILTER | ALG 2165 |
A.L.FILTER | ALG-2072/4 |
ALCOFILTER | SP-2003 |
ALFA | 11911 32 06104/00 |
ALFA | 4442559 |
ALFA | 60523432 |
AMC FILTER | NF 255L |
AUDI | 1H0 201 511 A |
AUDI | 1H0-201-511 |
AUDI | 1HO 201 511 |
AUDI | 251 201 511 A |
AUDI | 251 201 511 H |
AUDI | SE 021 104 653 A |
BALDW | BF1195 |
BLUEPRINT | ADN12317 |
BMW | 1 270 038 |
BMW | 12 68 2 313 |
BMW | 12 69 5 483 |
BMW | 13 32 1 268 231 |
BMW | 13 32 1 269 231 |
BMW | 13 32 1 269 548 |
BMW | 13 32 1 270 038 |
BMW | 13 32 9 063 165 |
BOSCH | 0 450 905 830 |
BOSCH | 0 986 SF4 007 |
CHAMPION | L 206 |
CHRYS | T0680167 |
CITRO | 1567 13 |
CITRO | 91 535 807 |
CLEANF | MB 957 |
COMLINE | EFF006 |
COOPE | FIG 7002 |
COOPE | FIG 7036 |
CROSL | 6689 |
DELPHI | EFP218 |
DELPHI | FF0021 |
EUROREPAR | E145069 |
FIAT | 28482801 |
FIAT | 4435104 |
FIAT | 4442559 |
FIAT | 60523432 |
FIAT | 77110590 |
FIAT | 9153580780 |
FIAT | K9153580780 |
FILTRON | PP 836 |
FLEETGUARD | FF5186 |
FORD | 1485678 |
FORD | 7212351 |
FRAM | G3798 |
FRAM | G3829 |
FRAM | G3829DP |
GMC | 25055495 |
GUD | E 20 |
GUD | E 51 |
HEN | H 80 WK 01 |
HEN | H 80 WK 07 |
HOLDE | 25 170 650 |
HOLDE | 90 016 571 |
HOLDE | 92 017 109 |
HOLDE | 92 019 306 |
HOLDE | 92 035 349 |
IVECO | 4442559 |
JAGUA | EAC 3112 |
JAGUA | TKC 6055 |
KAY | AK 11-B |
KAY | AK 11-HO |
KNECHT | FB 683 |
KNECHT | KL 2 |
KNECHT | KL 9 |
KOLBENSCHM | 032-FP |
LANCIA | 4435104 |
LANCIA | 4442559 |
LANCIA | 60523432 |
LANCIA | 9153580780 |
LANCIA | K9153580780 |
LUCAS_ELEC | FDB 101 |
MANN | WK830 |
MANN | WK830/7 |
MECAFILTER | ELE3567 |
MECAFILTER | ELE6043 |
MERCE | 002 477 26 01 |
MERCE | 002 477 27 01 |
MERCE | 002 477 28 01 |
MERCE | A 002 477 26 01 |
MERCE | A 002 477 27 01 |
MERCE | A 002 477 28 01 |
METALLEVE | KL2 |
MG | GFE7001 |
MOTAQUIP | LVFF710 |
Motorcraft | EFG 107 |
NISSA | 16400 70J00 |
NISSA | 16400 J7525 |
NISSA | 16400 J8000 |
NISSA | 16400 N9600 |
PBR | AG 6004 |
PEUGE | 1567 13 |
PEUGE | 91 535 807 |
PURFLU | EP 191 |
PURFLU | EP 90 C |
PUROLATOR | F60146 |
PUROLATOR | GF146 |
RENAU | 40 55 020 005 |
RENAU | 77 00 680 162 |
RENAU | 77 00 680 167 |
RENAU | 77 00 742 368 |
RENAU | 77 00 742 386 |
RENAU | 77 00 838 890 |
RENAU | 77 11 130 026 |
ROVER | GFE 7001 |
RYCO | Z 168 |
RYCO | Z202 |
SEAT | 1H0 201 511 |
SEAT | 1H0 201 511 A |
SEAT | 1HO 201 511 |
SEAT | 251 201 511 A |
SEAT | 251 201 511 H |
SEAT | SE 021 104 653 A |
SKODA | 1H0 201 511 A |
SKODA | 1H0-201-511 |
SKODA | 1HO 201 511 |
SKODA | 251 201 511 A |
SKODA | 251 201 511 H |
SKODA | SE 021 104 653 A |
SOGEFIPRO | FT 5141 |
TECFIL | GI011 |
TECNOCAR | B 20 |
TECNOCAR | B 88 |
TEHO | 61004 |
UFI | 3150000 |
UNI | EAC 3112 |
VW | 1H0 201 511 |
VW | 1H0 201 511 A |
VW | 1HO 201 511 |
VW | 251 201 511 A |
VW | 251 201 511 H |
VW | SE 021 104 653 A |
WESFIL | WZ168 |
WIXFILTERS | 33161 |
WIXFILTERS | 33179 |
WIXFILTERS | WF8040 |
ZASTA | 46626801 |
ALFA ROMEO
|
ALPINE
|
AUDI
|
AUSTIN
|
BMW
|
CITROËN
|
DAIMLER
|
FIAT
|
JAGUAR
|
LANCIA
|
MERCEDES-BENZ
|
MG
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
RENAULT
|
ROVER
|
SEAT
|
UAZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.