- Średnica zewnętrzna [mm]: 80,0
- Dolot - sr. [mm]: 8,0
- Wylot - sr. [mm]: 8,0
- Wysokość [mm]: 152,5
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2052 |
ACDELCO | XD81 |
ALCOFILTER | SP973 |
ASHIKA | 30-0L-L02 |
BECKARNLEY | 0430886 |
BOSCH | 0450906101 |
BOSCH | 0450906102 |
BOSCH | 0450906163 |
BOSCH | 0450906172 |
BOSCH | 0450906291 |
BOSCH | D703 |
BOSCH | G10 |
BOSCH | N6172 |
CHAMP | FP891 |
CHAMPION | L134 |
CLEANF | DN325 |
COOPE | Z697 |
COOPERSFIA | FP5038 |
CROSLAND F | 5014 |
CROSLAND F | 5014K |
CROSLAND F | 5084 |
DELPHI | FF0059 |
DONALDSON | P55-2440 |
DONIT | 43.21.30/A |
FILTRON | PP838 |
FORD | 1655556 |
FORD | 5024861 |
FORD | 6176076 |
FORD | 89FB-9155-AA |
FRAM | P4836 |
HATZ | 50379100 |
HEN | H70WK04 |
HONDA | 16901-S37-E30 |
JAPANPAR | FCL02S |
JAPKO | 30L02 |
KAYSE | AK14-DA |
KNECHT | KL41 |
KNECHT | KL43 |
KRAFT AUTO | 1720020 |
LANDROVER | WJN10046 |
LUCCAV | 7176/506 |
LUCCAV | HDF506 |
MAG | FD513 |
MANN | WK842/3 |
MEATDORIA | 4111 |
MECAFILTER | ELG5212 |
MONARK | 030706101 |
MOTAQUIP | VFF142 |
Motorcraft | EFG109 |
Motorcraft | EFG297 |
Motorcraft | EFG6018 |
P.B.R. | AG6001 |
PURFLU | FCS197 |
PURFLU | FCS412 |
PURFLU | FCS412B |
PUROLATOR | F67806 |
QUINTON HA | WF8043 |
ROVER | WJN000130 |
SOFIMA | S 6600 NR |
TECNOCAR | RN66B |
TEHO | 6192 |
TEHO | OK192 |
UFI | 24.365.00 |
UNI | GFE5301 |
UNI | GFE5322 |
UNICO F. | FI8173/3 |
VAG | 191127401 |
VAG | 191127401C |
VAG | 191127401P |
WIXFILTERS | 33467 |
FORD
|
HONDA
|
LAND ROVER
|
MG
|
ROVER
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Continental to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne o globalnym zasięgu. To jedno z największych i najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w branży to wszechstronny producent części samochodowych. Jednak za sukces firmy bez wątpienia odpowiada jedna kategoria produktów, a mianowicie opony samochodowe. Niezmiennie, niemal od początku istnienia, Continental znany jest przede wszystkim z produkcji najwyższej klasy ogumienia.
W asortymencie producenta opon Continental znajduje się wszelkiego rodzaju ogumienie przeznaczone dla samochodów osobowych. Firma produkuje opony zimowe, letnie oraz całoroczne. W ofercie znajdują się zarówno modele przeznaczone do agresywnej jazdy, jak i lekkie opony dla spokojniejszych kierowców. Ponadto, Continental posiada również szereg propozycji dla producentów i posiadaczy aut dostawczych oraz ciężarowych, a także pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych czy rowerów.
Koncern motoryzacyjny Continental to przedsiębiorstwo z ogromnym kapitałem, infrastrukturą na całym świecie oraz z najnowocześniejszym zapleczem laboratoryjnym. To wszystko sprawia, że producent wyznacza trendy w produkcji opon samochodowych, wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Opony Continental spełniają najwyższe standardy, zapewniając bezpieczeństwo oraz doskonałą przyczepność przy minimalnym oporze.
Firma Continental powstała w 1871 roku w Niemczech. Do dzisiaj jej główna siedziba znajduje się właśnie w tym kraju. Niemniej oddziały przedsiębiorstwa oraz jego spółki zależne znaleźć można w wielu krajach na różnych kontynentach. Części samochodowe Continental, w tym przede wszystkim ogumienie tej marki, sprzedawane są w zdecydowanej większości krajów świata.