- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 122
- Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2438 |
ALCOFILTER | SP-1080 |
AMC FILTER | TF1578 |
ASHIKA | 30-02-295 |
BOSCH | 1 457 434 440 |
BOSCH | N 4440 |
CHAMP | LFF5966 |
COOPE | FSM 4135 |
CROSLAND F | 5067 |
DELPHI | FF20010 |
DELPHI | HDF541 |
DENSO | 18610-05130 |
DENSO | 186100-5380 |
DENSO | 186100-5810 |
DENSO | 186100-5980 |
FILTRON | PP 950 |
FLEETGUARD | FF5432 |
FRAM | PS8784 |
HBJAKOPART | J1332057 |
IPS PARTS | IFG-3295 |
JAPANPAR | FC-295 |
JAPANPAR | FC-295S |
JAPANPAR | FC-305 |
JAPANPAR | J FC-295 |
KNECHT | KC100 |
MAG | FD 570 |
MANN | WK720/2 |
MANN | WK720/2X |
MAZDA | R 2L1-13ZA5 A |
MAZDA | R 2L1-13ZA5 A9A |
MEATDORIA | 4211 |
MECAFILTER | ELG5269 |
NIPPARTS | 1332057 |
NIPPARTS | J1332057 |
NIPPARTS | J1332057F |
NIPPARTS | J1332081 |
P.B.R. | BG1581 |
PURFLU | CS 465 |
PUROLATOR | F 58290 |
SOGEFIPRO | FP5432 |
SOLIDAUTO | T103036 |
TECNECO FI | GS211 |
TECNOCAR | RN 211 |
TEHO | 6217 |
TEHO | OK217 |
TOYOT | 23390 33010 |
TOYOT | 23390 33020 |
TOYOT | 23390 33060 |
TOYOT | 23390 64450 |
TRISCAN | 8817 6217 |
UFI | 24.413.00 |
MAZDA
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
JC Premium to polska firma produkująca samochodowe części zamienne. Należy ona do dystrybutora Intel Cars. Główną specjalizacją naszej rodzimej marki są różnorodne filtry, klocki i tarcze hamulcowe. W ofercie JC Premium znajdziemy także wiele innych komponentów, które z powodzeniem można dopasować zarówno do samochodów osobowych, jak i dostawczych. Głównie chodzi tu o pojazdy produkowane w Europie, Japonii, Korei i Ameryce.
To, co wyróżnia polską markę JC Premium na rynku to bez wątpienia bardzo dobra jakość produktu w przystępnej cenie. Pewność, iż oferowane produkty są niemalże tak dobre, jak części oryginalne, daje nieustanna kontrola każdego z etapów produkcji.
Ponadto, każdy rodzaj filtra, dostępny w ofercie polskiej marki, przechodzi szereg testów. Te wszystkie procedury pozwalają wyeliminować komponenty, które nie spełniają najwyższych norm jakościowych.
JC Premium dba także o to, aby oferowane przez nich produkty były możliwie dostępne dla każdego posiadacza samochodu. Dlatego ceny oferowanych części są adekwatne nie tylko do jakości produktu, ale także dopasowane do kieszeni polskiego, i nie tylko, klienta.
Dzięki szerokiemu asortymentowi oraz dobrej jakości komponentom, JC Premium cieszy się uznaniem nie tylko na polskim, ale także i zagranicznym rynku części zamiennych.