- Średnica [mm]: 80
- Wysokość [mm]: 106
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG 184 |
CITRO | 1906 49 |
FIAT | 96 288 906 80 |
FRAM | C8827 |
HEN | E 55 KPD 69 |
KNECHT | KX 84 D ECO |
LUCAS_ELEC | HDF 514 |
MANN | PU 1021 X |
PEUGE | 1906 48 |
PEUGE | 1906 49 |
PURFLU | C 446 |
SOGEFIPRO | FA 5578 |
TOYOT | SU001 00468 |
UFI | 26 688 00 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
JC Premium to polska firma produkująca samochodowe części zamienne. Należy ona do dystrybutora Intel Cars. Główną specjalizacją naszej rodzimej marki są różnorodne filtry, klocki i tarcze hamulcowe. W ofercie JC Premium znajdziemy także wiele innych komponentów, które z powodzeniem można dopasować zarówno do samochodów osobowych, jak i dostawczych. Głównie chodzi tu o pojazdy produkowane w Europie, Japonii, Korei i Ameryce.
To, co wyróżnia polską markę JC Premium na rynku to bez wątpienia bardzo dobra jakość produktu w przystępnej cenie. Pewność, iż oferowane produkty są niemalże tak dobre, jak części oryginalne, daje nieustanna kontrola każdego z etapów produkcji.
Ponadto, każdy rodzaj filtra, dostępny w ofercie polskiej marki, przechodzi szereg testów. Te wszystkie procedury pozwalają wyeliminować komponenty, które nie spełniają najwyższych norm jakościowych.
JC Premium dba także o to, aby oferowane przez nich produkty były możliwie dostępne dla każdego posiadacza samochodu. Dlatego ceny oferowanych części są adekwatne nie tylko do jakości produktu, ale także dopasowane do kieszeni polskiego, i nie tylko, klienta.
Dzięki szerokiemu asortymentowi oraz dobrej jakości komponentom, JC Premium cieszy się uznaniem nie tylko na polskim, ale także i zagranicznym rynku części zamiennych.