- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 142
- Średnica zewnętrzna [mm]: 32
- Wylot - sr. [mm]: 6
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 37
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 8
Dodaj opinię
(30.11.2019)
Dość dobry filtr paliwa w przystępnej cenie. Kupiłem go do swojego diesla i dość dobrze zbiera zanieczyszczenia, a wiadomo ze w przypadku tych aut to szczególnie ważne. Myślę, że warto go kupić, ja polecam
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MANN-FILTER WK 940/2
(11.11.2019)
Bardzo solidny filtr paliwa. Uważam, że lepiej czasem zapłacić więcej i cieszyć się dobrej jakości produktem. Jeśli chodzi o filtry ten jest jednym z najlepszych jakie miałem, bardzo dobrze zbiera zanieczyszczenia
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MANN-FILTER WK 841
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-6-1/2 |
ACDELCO | FS 9094 E |
ACDELCO | GF 461 |
ALCOFILTER | FF-007 |
BOMAG | 05821218 |
BOSCH | 0 450 904 069 |
BOSCH | 0 450 904 097 |
BOSCH | 0 450 904 150 |
BOSCH | F 00E 368 481 |
BOSCH | F4149 |
CHAMP | FN 17 |
CHAMP | G 115 |
CHAMP | G 181 |
CHAMPION | L 106 |
CLEANF | MB 018 |
CLEANF | MB 18 |
CLEANF | MBNA 018 |
COMLINE | EFF011 |
COOPERSFIA | FT4874 |
COOPERSFIA | FT5082 |
CROSLAND F | 704 K |
DELPHI | FF0010 |
ELOFIC | EXF-339 |
FEBI | 21596 |
FILFILTER | ZP 8046 FP |
FILTRAK | K 081 |
FILTRON | PS 822 |
FLEETGUARD | FF240 |
FRAD | 10.23.05/130 |
FRAM | G4953 |
GUD | BC 23 |
GUD | BC 3 |
GUD | Z 29/23 |
GUD | Z 29/3 |
HEN | 01 511 |
HEN | 01 511 C |
HEN | H104WK |
HOFFER | 7990017 |
KAYSE | AK 01 - 6/8 G |
KAYSE | AK 01 - 6/8 L |
KAYSE | AK 01 - 6/8 LC |
KAYSE | AK 01 - 8 A |
KNECHT | FB 619/1 |
KNECHT | FB 629 S |
KNECHT | FB 629/15 |
KNECHT | FB 629/4 |
KNECHT | FB 629/5 |
KNECHT | FB 754 |
KNECHT | FB 793 |
KNECHT | FB 794 |
KOLBENSCHM | 184-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 184 |
LAUTR | ELE 3592 |
LAUTR | ELE 3592B12 |
LAUTR | ES 77 |
LUBERFINER | G 115 |
LUBERFINER | G 181 |
MAG | 71760841 |
MAG | 71762433 |
MAG | FI 42 |
MAG | FI I42 |
MAHLE | KL 15 |
MAHLE | KL 15 OF |
MAHLE | KL 449 |
MAPCO | 62223 |
MEATDORIA | 4017 |
MEYLE | 100 201 0001 |
MFILTER | MP 4006 |
MISFAT | E009 |
MONARK | 30 704 149 |
MOTAQUIP | VFF 389 |
MULLER FIL | FB007 |
PUROLATOR | F 57243 |
PUROLATOR | F59205 |
PUROLATOR | GF 6 |
PUROLATOR | GF 6/8 S |
PUROLATOR | PFC 243 |
PZL | FPP-04 |
QUINTON HA | QFF0111 |
SAAB | 7284417 |
SOFIMA | S 1012 B |
SWAG | 30 92 1596 |
TECNOCAR | B7 |
TEHO | 71018 |
UFI | 31.012.00 |
UFI | 31.675.00 |
UFI | 31.676.00 |
UNI | GFE 7015 |
UNICO F. | FI 3142 |
VAG | 067 133 511 |
VAG | 121 261 275 A |
VAG | 131 261 275 A |
VAG | 191 201 511 A |
VAG | 191 291 511 A |
VAG | 251 201 511 |
VAG | 251 201 511 C |
VAG | 251 201 511 G |
VAG | 481 209 261 |
VAG | 803 201 511 C |
VAG | 803 201 511 E |
VAG | 803 210 151 C |
VAICO | 10-0338 |
VAICO | V10-0338 |
VALEO | 587011 |
WIXFILTERS | WF8127 |
ZETOR | 1400-9948 |
AUDI
|
AUTOBIANCHI
|
FORD
|
LADA
|
LANCIA
|
NSU
|
RENAULT
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
MANN FILTER oferuje bogaty wybór innowacyjnych filtrów samochodowych dedykowanych na niezależny rynek części zamiennych. Pokrywa zapotrzebowanie 98 procent europejskiego rynku.
Firma oferuje części nie tylko do samochodów osobowych, ale także dostawczych i rolniczych. Poziom filtracji, niezależnie od sektora, któremu zostały dedykowane - stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie filtry wykonane zostały z dobrej jakości tworzywa sztucznego o wysokim stopniu niezawodności i wydajności filtracyjnej.
Części samochodowe MANN FILTER mają wiele zalet. Obejmuje to również kompaktową konstrukcję i wynikające z tego optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.